×
×

حمیدرضا محمدیاری
۲۸خرداد۱۴۰۰حماسه‌ی تاریخی خواهیم ساخت

  • کد نوشته: 32699
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • ۰
  • حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌ ما باید در انتخابات شرکت بکنیم.»
    ۲۸خرداد۱۴۰۰حماسه‌ی تاریخی خواهیم ساخت
  • تبلیغ هدفمند

    موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب و کار پارس طی بیانیه‌ای اعلام داشت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو، و پیروی از آرمان‌های خط امام راحل (ره)، و لبیک و اجابت به فرمان امام زمان، و همچنین تجدید میثاق با شهدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع وطن و مدافع حرم که خون خود را نثار آبیاری انقلاب اسلامی کردند.

    ۲۸خرداد۱۴۰۰حماسه‌ی تاریخی خواهیم ساخت

    حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌ ما باید در انتخابات شرکت بکنیم.»


    در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده، استقلال و عزت میهن اسلامی‌مان جمهوری اسلامی ایران و پرچم سه رنگ همیشه سربلند است.
    مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا بدین لحظه، با حضوری مومنانه و بی‌ادعا و آگاهانه در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری و صیانت از دستاوردهای گران قیمت انقلاب اسلامی را در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای آبادانی ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه خواهند آمد تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر را رغم بزنند.
    حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»
    موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب و کار پارس به عنوان مجموعه‌ای رسانه‌ای که برآمده از بطن ایران سربلند است، از نامزدهای ریاست جمهوری می‌خواهد تا با در نظرگرفتن منافع نظام، حفظ عزت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه استقلال و امنیت میهن عزیزمان، ایران همیشه سربلند و با پرهیز از هر گونه تنش و اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت گستری و دادخواهی و ترمیم تبعیض و فاصله‌های طبقاتی قدم نهاده و مسائل رفاهی و معیشتی مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت کار قرار دهند. و در این بین توجه به فرهنگ و ادب و هنر و رسانه و حفظ حقوق و حرمت اهل رسانه از دیگر مطالباتی است که انتظار می‌رود در اولویت‌های کاری ریاست محترم جمهور آینده قرار بگیرد.
    مردم فهیم ایران و مردم همیشه در صحنه استان‌های گلستان و خراسان شمالی خود را برای تحقق یک رخداد بزرگ جهانی آماده در کنار همه ملت ایران آماده کنید چرا که می‌خواهیم به پاس حرمت خون شهیدان و امام خمینی (ره) آنچنان سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان در ۲۸ خرداد پیش رو بزنیم که دیگر فکر دست درازی بر این آب و خاک را برای همیشه از ذهن خود بیرون کنند.
    وصیت شهید همت را بیاد بیاورید که می‌گفت هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد همان جا جبهه خودی است.
    پس به پاس خون شهدا همه با هم ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد و با اثر انگشت خود سیلی محکم بر گوش دشمن خواهیم زد.
    امضا خبرنگاران و رسانه‌های زیر مجموعه موسسه مطبوعاتی بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *