×
×

اصحاب رسانه استان گلستان
ملت شریف استان گلستان

  • کد نوشته: 32703
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • ۰
  • در آستانه آزمونی دیگر برای برگزاری انتخاباتی پرشور قرار داریم و دشمنان قسم خورده این سرزمین همچون گذشته مشغول فتنه پراکنی و کاشت بذر یاس و ناامیدی در میان ما هستند.
    ملت شریف استان گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    اصحاب رسانه استان گلستان در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری طی بیانیه‌ای از مردم استان خواستند تا با حضور در پای صندوق‌های رای با یک اشاره انگشت خود تیری بر چشمان دشمنان قسم خورده این مرز خاک شوند که متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد

    ملت شریف استان گلستان

    در آستانه آزمونی دیگر برای برگزاری انتخاباتی پرشور قرار داریم و دشمنان قسم خورده این سرزمین همچون گذشته مشغول فتنه پراکنی و کاشت بذر یاس و ناامیدی در میان ما هستند.

    آنها خوب می‌دانند ملت بزرگ ایران هرگاه اراده نموده است، تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده‌اند.
    ما در طی این سالها همواره برای حفظ و پاسداری از این انقلاب و وطن عزیزمان خون‌های زیادی داده‌ایم و بار دیگر هم اجازه نخواهیم داد خناسان و همفکرانشان اتحاد، یکدلی و یکپارچگی ایران را نشانه گرفته و به اهداف شوم خود دست یابند.
    ما اصحاب رسانه‌ی استان گلستان به عنوان چشمان بینای جامعه و مدافعان حقوق مردم به پیروی از خمینی کبیر و خلف صالحش مقام معظم رهبری و نیز برای ادای دین به شهدای گرانقدر میهن اسلامی ضمن مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو از یکایک مردم نجیب استان برای شرکت در این آزمون الهی دعوت می‌نماییم.
    اصحاب رسانه استان گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *