به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات ارزشمند امانگلدی کمی و الیاس پاک همکاران گرانقدر پست استان گلستان، اداره تجزیه و مبادلات با حضور جلالی مدیرکل پست استان گلستان، شایسته معاون اجرایی پست استان، همکاران حوزه ستادی و تجزیه و مبادلات برگزار شد.
×
×

تجلیل از همکاران بازنشسته پست استان گلستان
سی سال خدمت صادقانه در پست استان گلستان

  • کد نوشته: 32757
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات ارزشمند امانگلدی کمی و الیاس پاک همکاران گرانقدر پست استان گلستان، اداره تجزیه و مبادلات با حضور جلالی مدیرکل پست استان گلستان، شایسته معاون اجرایی پست استان، همکاران حوزه ستادی و تجزیه و مبادلات برگزار شد.
    سی سال خدمت صادقانه در پست استان گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

    به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات ارزشمند امانگلدی نیرومند و الیاس پاک همکاران گرانقدر پست استان گلستان، اداره تجزیه و مبادلات با حضور جلالی مدیرکل پست استان گلستان، شایسته معاون اجرایی پست استان، همکاران حوزه ستادی و تجزیه و مبادلات برگزار شد.

    سی سال خدمت صادقانه در پست استان گلستان

    طی مراسمی باشکوهی که توسط ولی پور رئیس تچزیه و مبادلات و همکاران ایشان انجام گردید از آقایان امانگلدی نیرومند و الیاس پاک بابت سی سال خدمت صادقانه در پست استان گلستان همراه با پذیرایی، تقدیم لوح و جوایز به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.
    شایسته معاون اجرایی پست استان گلستان هم در این آیین بازنشستگی ضمن تقدیر از ۳۰ سال فعالیت صادقانه این همکاران، از آنها در مدت همکاری با این اداره کل تشکر و برای ایشان در دوران جدید زندگی، آرزوی موفقیت کرد.

    روابط عمومی پست استان گلستان توفیق روز افزون برای امانگلدی کمی و الیاس پاک و خانواده گرانقدرشان را از درگاه احدیت مسئلت می نماید.

    منبع: روابط عمومی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *