×
×

مهندس حمیدرضا محمدیاری
کسب و کارهای خانگی

  • کد نوشته: 32807
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۸
  • ۰
  • تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود بجز آنکه همه روزه صبح زود از خواب بیدار شده و سر کارمون برویم و بعد از 8 الی 10 ساعت فعالیت به خانه بازگشته و دوباره روز از نو، روزی از نو. هر چند کسانی نیز در این بین بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بیندازند.
    کسب و کارهای خانگی
  • تبلیغ هدفمند

    تو این مقاله قصد آن را داریم که ، هر آن چه که باید در ارتباط با کسب و کارهای خانگی را بدانید به شما آموزش دهیم. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه از نقطه‌ی صفر، تبدیل به یک کارآفرین در کسب و کار خانگی شوید.

    کسب و کارهای خانگی

    تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود بجز آنکه همه روزه صبح زود از خواب بیدار شده و سر کارمون برویم و بعد از ۸ الی ۱۰ ساعت فعالیت به خانه بازگشته و دوباره روز از نو، روزی از نو. هر چند کسانی نیز در این بین بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بیندازند.

    اما نکته جالب توجه اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر قانون کسب و کار رو شکستند، باز هم مثل بقیه همه روزه صبح زود به محل کارشون رفته و دوباره همچون بقیه شروع می‌کردند به کار کردن و حتی بیشتر از بقیه کارمندها و کارگرها، استرس کاری رو تحمل نموده تا که به یک سوددهی ایده‌آل توی کارشون برسند.
    در اینجا نه برای نخستین بار، بلکه به جامع‌ترین شیوه‌ی ممکن قصد داریم که، کسب و کار خانگی و شیوه‌های جدید کار در منزل رو برای شما ارائه دهیم و کاری کنیم که تمامی تعاریف، مزایا و معایب کسب و کار خانگی را یاد بگیرید و برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی اطلاعات جامعی داشته باشید.
    و مهم‌تر،از همه قصد داریم به تمامی سوالایی که شما بارها و بارها از خود پرسیدین مثل ” چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟ ” ، ” چه میزان سرمایه برای کسب و کار خانگی نیاز داریم؟ ” ، ” چگونه کار در منزل رو شروع کنیم ” و سوالاتی مثل این رو کاملا به شما پاسخ دهیم و خیالتون رو برای ورود و راه اندازی یک کسب و کار خانگی راحت کنیم.
    انتخاب نامحدود کسب و کارهای خانگی
    شما خواهید توانست انتخاب کنید که هر جا که دوست دارید کارتون رو انجام بدید. بعنوان مثال، اگر یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه مراجعه و شروع به انجام کارهای روزمره خود می‌کردید، حالا از این به بعد قادرید که خود انتخاب نموده که در منزل، در یک کافه و یا در یک اتاق کار اشتراکی، کسب و کار خود رو داشته باشید و به کسب و کار خانگی روی بیاورید.
    حال سوال دیگری که در باب کسب و کار خانگی وجود دارد این است که:
    کسب و کار خانگی ساعت کاری نداره؟ پس چطور ما درآمد کسب می کنیم و حقوق می گیریم؟
    پاسخ:بله، کسب و کار خانگی ساعت کاری مشخص نداره. شما قادرید هر زمان که دوست دارید و بعبارتی در فضای کار کردن قرار گرفتید و میل به انجام کار کردن داشتید، کار خود را انجام دهید.
    سرمایه کسب و کارهای خانگی
    پاسخ: می‌توان گفت که در اینجا بیش از شصت درصد کسب و کارهای خانگی، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارند. در چهل درصد دیگر، نیز باید گفت که بیش از بیست درصد اون‌ها، به سرمایه‌ای بین پنج تا ده میلیون نیاز دارند و سایر شغل‌ها نیز بسته به بزرگی و یا کوچکی کاری که دارند به سرمایه‌هایی بین ده تا یکصد میلیون نیاز دارند. که سعی خواهیم کرد اکثر این شغل‌ها رو به شما معرفی کنیم و سعی کنیم چند تا از نمونه‌های خیلی خوب را نیز ارائه دهیم که بتوانید از آنها استفاده کنید.
    برای اینکه پاسخ این سوال رو بدانید، ابتدا باید چند تا مفهوم اولیه رو برایتان کامل توضیح دهیم و بعد برویم سراغ این که کسب و کاری که می‌خواهیم راه بندازیم رو چگونه آغاز کنیم.
    انواع کسب و کار خانگی
    کسب و کارهای خانگی در تمام دنیا به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می شوند.
    کار در منزل
    کسب و کار خانگی
    کار در منزل: طبیعی است که اکثر افرادی که در جامعه مشغول به فعالیت هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نبوده و هر چند بسیاری از انسان‌ها که ما هر روز با آنها سروکار داریم و در حال رفتن سر کارشون هستند ، قشر کارمند و کارگر هستند. در بحث کسب و کار خانگی هم همین ماجرا رو خواهیم داشت. طبیعتا همه‌ی مردم قادر نیستند که خود مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و این نیاز نیز وجود داشته که هر کس با توجه به مهارتی که در اختیار دارد ، برای یک کارفرما شروع به کار کند. چرا که اگر همه به فکر مدیر شدن باشند، پس چرخ تولید و کسب و کار رو چه کسی باید بگرداند؟
    لذا اگر کار در منزل، به مواردی گفته می‌شود که بر اساس مهارت و نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه‌ای قبول می‌کنید و کار خودتون رو در آن حوزه شروع می‌کنید. اما با چند تفاوت اصلی:


    پیشنهاد می‌کنیم ادامه را حتماً در شماره بعد بخوانید…

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *