×
×

مهندس حمیدرضا محمدیاری
کسب و کارهای خانگی (۲)

  • کد نوشته: 32815
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۸
  • ۰
  • تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود بجز آنکه همه روزه صبح زود از خواب بیدار شده و سر کارمون برویم و بعد از 8 الی 10 ساعت فعالیت به خانه بازگشته و دوباره روز از نو، روزی از نو. هر چند کسانی نیز در این بین بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بیندازند.
    کسب و کارهای خانگی (۲)
  • تبلیغ هدفمند

    تو این مقاله قصد آن را داریم که ، هر آن چه که باید در ارتباط با کسب و کارهای خانگی را بدانید به شما آموزش دهیم. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه از نقطه‌ی صفر، تبدیل به یک کارآفرین در کسب و کار خانگی شوید.

    کسب و کارهای خانگی (۲)

    در اینجا نه برای نخستین بار، بلکه به جامع‌ترین شیوه‌ی ممکن قصد داریم که، کسب و کار خانگی و شیوه‌های جدید کار در منزل رو برای شما ارائه دهیم و کاری کنیم که تمامی تعاریف، مزایا و معایب کسب و کار خانگی را یاد بگیرید و برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی اطلاعات جامعی داشته باشید.


    انتخاب نامحدود کسب و کارهای خانگی
    شما خواهید توانست انتخاب کنید که هر جا که دوست دارید کارتون رو انجام بدید. بعنوان مثال،
    کار در منزل: طبیعی است که اکثر افرادی که در جامعه مشغول به فعالیت هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نبوده و هر چند بسیاری از انسان‌ها که ما هر روز با آنها سروکار داریم و در حال رفتن سر کارشون هستند ، قشر کارمند و کارگر هستند. در بحث کسب و کار خانگی هم همین ماجرا رو خواهیم داشت. طبیعتا همه‌ی مردم قادر نیستند که خود مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و این نیاز نیز وجود داشته که هر کس با توجه به مهارتی که در اختیار دارد ، برای یک کارفرما شروع به کار کند. چرا که اگر همه به فکر مدیر شدن باشند، پس چرخ تولید و کسب و کار رو چه کسی باید بگرداند؟

    نکته جالب توجه اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر قانون کسب و کار رو شکستند، باز هم مثل بقیه همه روزه صبح زود به محل کارشون رفته و دوباره همچون بقیه شروع می‌کردند به کار کردن و حتی بیشتر از بقیه کارمندها و کارگرها، استرس کاری رو تحمل نموده تا که به یک سوددهی ایده‌آل توی کارشون برسند.

    ۱- از این پس نیاز نمی‌باشد که به سر کار مشخصی بروید


    لذا اگر کار در منزل، به مواردی گفته می‌شود که بر اساس مهارت و نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه‌ای قبول می‌کنید و کار خودتون رو در آن حوزه شروع می‌کنید. اما با چند تفاوت اصلی:

    ۱- از این پس نیاز نمی‌باشد که به سر کار مشخصی بروید
    اشتغال در منزل، همانگونه که از نام‌اش پیداست، و احتیاجی به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شمایید که می‌توانید در زمان‌های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام دهید. به‌طور مثال اگر شما یک برنامه نویس هستید، الزامی ندارد که همه روزه در محل کار خود حاضر باشید و یک کار مشخص را انجام دهید.قطعاً قادر خواهید بود که ‌ بر اساس پیشنهادهایی که به شما از سوی شرکت‌های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت داده می‌شود، رو برای کار کردن انتخاب کنید
    ۲- داشتن آزادی عمل داری.
    کار در منزل می‌تواند به شما آزادی عمل بسیاری دهد . چرا که دیگر یک کارمند نیستید، بلکه یک فرد مستقلی در کسب و کارتان هستید که قدرت انتخاب کار مشخص، در ازای درآمد مشخص رو دارید. اجازه دهید اجازه دهید تا یک مثال جالب را برایتان بزنیم اگر شما یک گرافیست هستید و به این نتیجه رسیده‌اید که به جای اینکه کارمند باشید در منزل فعالیت کنید، این آزادی عمل رو خواهید داشت که در هر حوزه ای که تمایل دارید بخواهید طراحی انجام دهید. به طور مثال در یک روز پوستر یک کنسرت رو طراحی نمائید و روز دیگه طراحی گرافیک یک سایت رو در دست بگیرید. در حالی که اگر کارمند مجموعه خاص باشید، باید هر روز یک طرح مشترک رو با المان‌های مشترک طراحی کنید که موجب کسل شدن و روزمرگی در شما خواهد شد.
    ۳- دیگر زمان بندی هر نوع فعالیتی کاری با خود شماست.
    در اینجا این که هر کارفرما و یا هر صاحب پروژه‌ای، کارش رو در زمانی معین به شما می سپارد. اما این شمایید که تصمیم خواهید گرفت در زمان مشخص، چقدر برای انجام آن وقت بگذارید
    اما اگر کار در خانه رو انتخاب کنید، حتماً خواهید توانست به اندازه‌ای که بخواهید پروژه دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه وقتی و در چه زمان، کار رو تحویل کارفرما بدهید. در صورتی که کارفرما به شما فقط سه روز مهلت انجام کاری رو داد. قطعاً این شما خواهید بود که با یک برنامه ریزی مناسب طی سه روز پروژه را انجام دهید و یا بگذارید برای روز آخر و در کل طی یک روز کار را به پایان برسانید و آن دو روز دیگر را به انجام پروژه ای دیگر بپردازید.
    ۴- هیچگونه سقف خاصی در کسب درآمد ندارید.
    در این قسمت از فعالیت در منزل، بیشترین انگیزه را به کسانی میدهد که به دنبال ایجاد یک کسب و کار خانگی باشند. با کارمند بودن در یک مجموعه، شما یک درآمد ثابت خواهید داشت و هیچ گاه فرصت رشد کسب درآمد نخواهید داشت. اما وقتی که کار در منزل رو برای درآمد زایی انتخاب کنید، قادر خواهید بود تا بی نهایت درآمد زایی داشته باشید .
    این نیز بستگی به مهارت شما و بسته به زمانی دارد که شما پای کار در منزل می گذارید. به طور مثال، اگر شما برای یک مجموعه صنایع دستی فعالیت می‌کنید و شغل‌تان تولید سبدهای حصیری است، بسته به زمانی دارد که پای انجام کار می گذارید، می توانید از یک سبد تا بی نهایت سبد برای آن مجموعه تولید کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

    پیشنهاد می‌کنیم ادامه را حتماً در شماره بعد بخوانید…

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *