×
×

بازدید دکتر منتظری از روند خدمات پستی استان گلستان

  • کد نوشته: 32881
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
  • ۰
  • مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان گفت :کارکنان پست استان در ایام اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به‌صورت تمام‌وقت در حال ارائه خدمات هستند.
    بازدید دکتر منتظری از روند خدمات پستی استان گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان گفت :کارکنان پست استان در ایام اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به‌صورت تمام‌وقت در حال ارائه خدمات هستند.

    و ی افزود : بعد از اعمال محدودیت‌های کرونایی افزایش خریدهای اینترنتی در طول روز بیش‌از ۱۰هزار مرسوله از استان خارج می‌شود و برای نخستین‌بار آمارصادره محصولاتمان از آمار وارده بیشتر است .

    جلالی گفت :در سال گذشته برای اولین‌بار نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌خاطر شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد و تمام کتاب‌های خریداری‌شده را بدون هیچ نقصی در کشور توزیع کردیم .

    وی گفت: ازلحاظ ارسال بسته های تجارت الکترونیک رتبه اول وبه لحاظ تعداد مرسوله بسته ، رتبه هفتم کشور هستیم.
    جلالی افزود:خدمات نیابتی سازمان‌ها از طریق دفاتر پیشخوان و پستی انجام شود که مراجعه مردم به سازمان‌ها کمتر وازتردد اضافی جلوگیری شود .جلالی در خصوص ژئو کد کردن اماکن کشور گفت: عدم وجود نقشه روستایی باعث شد این فرایند کامل نشود پیگیر این هستیم از طریق سازمان نقشه‌برداری این مشکل حل شود .
    وی خاطر نشان کرد:تجارت الکترونیک ادارات را برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی کردیم و اداره فنی‌حرفه‌ای،پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی،اداره کار،اداره کل امور بانوان، کمیته امداد ،استانداری ،اداره کل امور روستایی استانداری ،صنعت معدن تجارت،اداره کل ارتباطات ودانشگاه علمی کاربردی به ما کمک می‌کنند و ما اطلاعات را جمع‌آوری و افراد را آموزش می‌دهیم .
    دکتر منتظری نماینده مردم گرگان وآن قلا گفت:موفقیت را قدر بدانید تا همیشه در صدر بنشینید.و
    پیشنهاد دادندمدیریت پست استان، نشست‌هایی ماهانه با همکاران تحت عنوان عوامل و موانع موفقیت سازمان داشته باشند.
    وی افزود:با توجه به خدمات الکترونیک یک نشست با چهره‌های خوش‌فکر داشته باشید تا دامنه این تجارت را گسترش بدهند واز ایده‌های خلاق استفاده کنید.
    وی درپایان گفت وظیفه ما گره‌گشایی است و تا به‌هم کمک نکنیم هیچ سازمان رشد نخواهد کرد.
    درپایان آلبوم تمبر انقلاب اسلامی به دکتر منتظری اهدا گردید.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *