×
×

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشف شد

  • کد نوشته: 3292
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف 653 میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خبر داد .
    تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خبر داد .

    علی اصغر اصغری ضمن بیان مطلب فوق به حضور بموقع و عملکرد موًثر بازرسان این سازمان در بررسی گزارشات دریافتی و شکایات مطروحه تاًکید نمود و حضور بازرسان را عامل بسیار مهم و موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی در سطح بازار عنوان نمود.

    تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشف شد
    تخلف ۶۵۳ میلیون ریالی در یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشف شد

    علی اصغر اصغری افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

    معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان گرامی مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

    وی افزود، پس از بازرسیهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم ایفای تعهدات ( ماده ۱۹ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ) شرکت مورد نظر در ارائه خدمات قانونی و بموقع بلیط پرواز به مقصد مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ ۶۵۳ میلیون ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر رعایت حقوق شهروندان توسط دفاتر و مراکز خدماتی از تمامی مدیران مربوط خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

    این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *