×
×

بهره‌برداری از ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی اردبیل

  • کد نوشته: 33369
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۸
  • ۰
  • فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.
    بهره‌برداری از ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.

    مسعود امامی یگانه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۱۹نفر اشتغال ایجاد شده است.

    وی اضافه کرد:احیای واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع تولید در تحقق منویات مقام معظم رهبری امسال جزو برنامه‌های شاخص است و در این زمینه اقدامات عملی صورت می‌گیرد.

    امامی یگانه ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال در این شهرستان شناسایی شده و تلاش بر این است مشکلات این واحدها برطرف شود.

    او بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم از اولویت اساسی مسئولان استان است و برنامه‌ریزی شده امسال با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا زمینه رونق اقتصادی در این شهرستان فراهم شود.

    فرماندار اردبیل درباره اعطای تسهیلات مشاغل خانگی افزود:یکی ازاولویت‌های توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که با ارایه تسهیلات به مشاغل خانگی برای ۲۱۱ نفر شغل ایجاد شده است.

    امامی گفت: برای واحد تولیدی سلفون پلاستیکی ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۳۵ نفر در این واحد اشتغال مستقیم ایجاد شده همچنانکه برای واحد تولیدی آب میوه ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و در این واحد نیز برای ۲۷ نفراشتغال ایجاد شده است.

    فرماندار اردبیل گفت: بازدید مستمر از واحدهای صنعتی، رفع مشکلات مرتبط از جمله اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *