×
×

برنده قرعه‌کشی بازنده شد

  • کد نوشته: 33488
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ «علی جمالی» اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی که مدعی بود مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.
    برنده قرعه‌کشی بازنده شد
  • تبلیغ هدفمند

    پلیس فتا از شناسایی عامل کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: این شخص با برقراری تماس تلفنی و دادن وعده دروغین برنده شدن در قرعه‌کشی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود.


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتاسرهنگ «علی جمالی» اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی که مدعی بود مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.
    وی افزود: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی، مشخص شد فردی ناشناس با او تماس گرفته و او را برنده قرعه‌کشی اعلام کرده است و از وی درخواست نموده شماره‌ای که برای شما ارسال می‌شود همان کد قرعه‌کشی شما می‌باشد و آن را اعلام کند. کد مذکور باعث ایجاد دسترسی شخص کلاهبردار به همراه بانک شاکی شده و فرد قربانی پس از خواندن کد متوجه خالی شدن حساب بانکی اش می شود.
    وی در ادامه گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل کلاهبرداری شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
    سرهنگ جمالی از هموطنان درخواست کرد: چنانچه تا بحال در مسابقه و یا قرعه‌کشی شرکت نکرده‌اید فریب وعده‌های دروغین کلاهبرداران تلفنی و پیامکی را نخورید همچنین جهت دریافت جایزه نیازی به ارائه اطلاعات شخصی و بانکی نمی‌باشد.اطلاعات مهم و حساس بانکی خود از قبیل؛ شماره حساب، شماره کارت، کد اعتبارسنجی ۲CVV، رمز اول یا دوم کارت بانکی خود را به هیچ وجه از طریق تماس تلفنی و یا پیامک در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *