×
×

مردم ما شایسته زندگی بهتری هستند

  • کد نوشته: 33577
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکاربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان،در چهارمین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کل کشور،که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه،اعضای ستاد و روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها که به صورت آنلاین شرکت کرده بودند،حضور یافت.
    مردم ما شایسته زندگی بهتری هستند
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب وکاربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان،در چهارمین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور،که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه،اعضای ستاد و روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها که به صورت آنلاین شرکت کرده بودند،حضور یافت.

    دکتر مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت :باید سهم استان­ها در هر بخش برای رشد اقتصادی مشخص و این مسئله تا سطح شهرستان­ها توسط سازمان­های استانی استخراج و تدوین شود.

    رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر این­که ما کشور ثروتمندی هستیم افزود: سازمان برنامه و بودجه با مشارکت استا‌ن‌ها برای تحقق رشد اقتصادی و افزایش بهره وری، برنامه‌ریزی را در دستور کار داشته باشد تا شاخص سطح زندگی مردم بهبود پیدا کند چرا که مردم ما شایسته زندگی بهتری هستند.دکتر میرکاظمی با بیان این­که تمام هم و غم ما این است که به بخش تولید شتاب داده شود، خاطر نشان کرد: طبق روال گذشته اگر برنامه اقتصادی پیش برود هزینه جبران ناپذیری بر کشور وارد می‌‌شود. وی افزود: توجه به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری مورد توجه همه برنامه ­ریزان، تصمیم­ گیران و تصمیم­ سازان قرار گیرد.

    دکتر مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اقتصادمحوری اساس کار است، باید از پروژه­­ محوری فاصله بگیریم و با تمرکز بر برنامه به نتیجه برسیم.وی با اشاره به این­که ادامه روند فعلی اقتصاد، روند مطلوبی نیست تصریح کرد: منابع پایدار و غیرپایدار مصرف شده، بدهی‌هایی به اسم تحقق برنامه‌ها بر کشور تحمیل شده است و اوراق قرضه ­هایی که دولت، هر سال باید بازپرداخت کند جز افزایش تورم و فشار اقتصادی بر افراد ضعیف جامعه و کاهش درآمد مردم و عدم تحقق برنامه نتیجه‌ای در بر نداشته است.

    منبع: روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *