×
×

فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های ادارات
ازفردا ممنوع شد

  • کد نوشته: 3383
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۹
  • ۰
  • همزمان با حضور همه کارمندان در محل کار از روز دهم خردادماه، تمام ادارات موظفند فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری کنند.
    ازفردا ممنوع شد
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با حضور همه کارمندان در محل کار از روز دهم خردادماه، تمام ادارات موظفند فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری کنند. 

    براساس بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی از دهم خردادماه ساعت کار کارمندان دولت از ساعت هفت و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه تعیین شد و ترتیبات اجرایی حضور کارمندان دولت براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از تاریخ ۱۰ خردادماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

    به موجب این بخشنامه، تمام دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارکنان موظفند کماکان در انجام فعالیت‌های خود پروتکل‌های بهداشتی کارکنان، محیط اداری، ارباب رجوع و تجمعات اداری را رعایت کنند و بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای این پروتکل‌ها نظارت خواهند کرد.

    همچنین، دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه به ‌موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسوولیت خود ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه این خدمات به مردم و ارباب رجوع وقفه‌ای ایجاد نشود.

    در بخشی از این بخشنامه آمده است: برای تأمین و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت کارکنان و محیط کار، تمام ادارات موظفند فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری کنند. 

    همچنین «صرف صبحانه و ناهار نیز به‌ صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی اداره‌ها و اتاق کار کارکنان ممنوع است.»

    فردا ممنوع شد
    فردا ممنوع شد

    در متن این بخشنامه آمده است: استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفاً در صورت امکان تأمین زیرساخت‌های الکترونیکی لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای کارکنان دورکار و رعایت تصویب‌نامه شماره ۴۴۷۲۶.۷۶۴۸۱ (هفت تیر ۸۹) هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن، مجاز خواهد بود.

    در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، «بانوان دارای فرزند خردسال» و «کارکنانی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند» در اولویت خواهند بود.

    این بخشنامه از تاریخ ۱۰ خردادماه لازم‌الاجرا است و با اجرای آن، بخشنامه ۱۹ فروردین که درباره دورکاری کارکنان دولت بود لغو می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *