×
×

وزارت اطلاعات درباره ارائه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی هشدار داد

  • کد نوشته: 33903
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۳
  • ۰
  • پیگیری امور در این وزارت‌خانه صرفاً از طریق مجاری رسمی انجام می‌شود و ضرورت دارد شهروندان گرامی با هوشیاری از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی خودداری کرده و موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات با شماره تلفن ۱۱۳ در میان بگذارند.
    وزارت اطلاعات درباره ارائه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی هشدار داد
  • تبلیغ هدفمند

    وزارت اطلاعات اعلام کرد که هرگونه پیام و مطلبی به نقل از این وزارتخانه برای ارائه اطلاعات فردی و خانوادگی، صرفا از طریق مجاری رسمی انجام می‌شود و ضرورت دارد شهروندان با هوشیاری از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی خودداری کنند.

    وزارت اطلاعات درباره ارائه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی هشدار داد

    به گزارش روز یکشنبه خبرنگار بازار کسب و کار، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی هموطنان عزیز و گرامی می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه پیام و مطلبی به نقل از وزارت اطلاعات برای ارائه اطلاعات فردی و خانوادگی، تاکید می‌شود پیگیری امور در این وزارت‌خانه صرفاً از طریق مجاری رسمی انجام می‌شود و ضرورت دارد شهروندان گرامی با هوشیاری از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی به درگاه‌های مجازی خودداری کرده و موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات با شماره تلفن ۱۱۳ در میان بگذارند.

    این مرکز در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی انتشار اخبار و مطالب مرتبط با وزارت اطلاعات از طریق سایت واجا (اینجا) صورت می‌پذیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *