×
×

استاندار گلستان
توزیع هرگونه مرغ خارج از شبکه تخلف است

  • کد نوشته: 33951
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار؛ علی‌محمد زنگانه شامگاه روز سه شنبه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: تلاش داریم کنترل قیمت‌ها را با تشدید نظارت بر بازار، را انجام دهیم که در این مسیر شهروندان باید با مشاهده هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آن را به مراجع ذیربط گزارش دهند.
    توزیع هرگونه مرغ خارج از شبکه تخلف است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مانع از توزیع خارج از شبکه مرغ شویم و اگر چنین توزیعی مشاهده یا گزارش شود مصداق بارز جرم است.

    توزیع هرگونه مرغ خارج از شبکه تخلف است

    به گزارش بازار کسب کار؛ علی‌محمد زنگانه شامگاه روز سه شنبه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: تلاش داریم کنترل قیمت‌ها را با تشدید نظارت بر بازار، را انجام دهیم که در این مسیر شهروندان باید با مشاهده هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آن را به مراجع ذیربط گزارش دهند.

    وی خاطرنشان کرد: بهترین شکل نظارت، نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت‌های گروهی، با همکاری صنعت معدن و تجارت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: فرآیند چهار بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و با متخلفینی که هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف داشته باشند، برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

    کارگروه تنظیم بازار گلستان در سال گذشته ۳۱ جلسه با ۲۰۹ مصوبه داشت که ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

    ۲۷۰ اتحادیه صنفی در استان گلستان ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را زیر پوشش دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *