×
×

امام جمعه بجنورد:
اولویت دولت بایدمبارزه با اخلالگران اقتصادی باشد

  • کد نوشته: 34028
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: گرانی در برخی از حوزه ها معیشت مردم را مختل کرده است و انتظار می‌رود تا این دولت با مبارزه با فساد و اخلال گران و کسانی که مشکل ایجاد می‌کنند در این امر ورود پیدا کرده و برخورد جدی تری داشته باشند.
    اولویت دولت بایدمبارزه با اخلالگران اقتصادی باشد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مبارزه با مفسدان و اخلالگران اقتصادی باید از اولویت های کاری دولت سیزدهم باشد و با این گونه افراد برخورد قاطع شود.

    اولویت دولت بایدمبارزه با اخلالگران اقتصادی باشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: گرانی در برخی از حوزه ها معیشت مردم را مختل کرده است و انتظار می‌رود تا این دولت با مبارزه با فساد و اخلال گران و کسانی که مشکل ایجاد می‌کنند در این امر ورود پیدا کرده و برخورد جدی تری داشته باشند.

    وی افزود: بعضی وقت ها شنیده می‌شود نهاده‌های دامی سر از بازار آزاد در آورده و دامداران را دچار مشکل کرده است.

    وی گفت: تمامی ارکان نظام از جمله دادگستری و مجلس باید کمک کنند تا این مفسدان اقتصادی که در نظام توزیع اخلال ایجاد می‌کنند برچیده شوند و این خواسته مردم از دولت است.

    حجت الاسلام نوری در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: ۹ دی ماه روز تبلور و قدرت بسیجی بود که فتنه سال ۸۸ را از هم گسیخت و حضور بسیج و بسیجیان این روز را بنام «یوم الله» روز خدا را در تاریخ ثبت کنند.

    وی افزود: هم اکنون تفکر بسیجی فقط مختص ایران و ایرانی نیست بلکه در کل منطقه توسط امام و سربازان امام ازجمله شهید سردار سلیمانی منتشر شده است.

    حجت الاسلام نوری گفت:بسیج خار چشم دشمنان است و بسیجی در واقع دریای غیرت، عزت و بزرگی است.

    وی خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی کسی که احساس مسوولیت کند و در همه صحنه های حساس و سرنوشت ساز کشور حضور به موقع داشته باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *