×
×

تکمیل طرح جامع و تفصیلی شهر های گلستان

  • کد نوشته: 34243
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۱
  • ۰
  • طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان تکمیل خواهد شد.
    تکمیل طرح جامع و تفصیلی شهر های گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان تکمیل خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با شروع به تهیه طرح تفصیلی شهرهای آق قلا و مینودشت ، همه شهرهایی که طرح جامع برای آنها مصوب گردیده دارای طرح تفصیلی خواهند بود .

    مهندس محبوبی با اشاره به اجرایی شدن طرح های جامع شهرهای استان گفت :  تاکنون برای ۲۰ شهر طرح تفصیلی در کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و پس از سیرمراحل به شهرداری ها جهت اجراء ابلاغ شده است .
    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته برای دو شهر آق قلا و مینودشت از محل اعتبارات باز آفرینی شهری، تامین اعتبار ملی صورت گرفته است که بارویکرد باز آفرینی شهری برای این دو شهر ، مشاور تعیین و شروع به تهیه طرح  شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :  مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان عنوان کرد:  باعنایت به قوانین مربوطه و هماهنگی های بعمل آمده از مراجع قانونی ازمجموع شهرهای استان تاکنون برای ۲۴ شهر استان از جمله ۱۳ مرکز شهرستان و ۱۱شهر تابعه طرح جامع تهیه گردیده و پس از تصویب شورایعالی شهرسازی ومعماری ایران به شهرداریها ابلاغ شد.

    وی ادامه داد: طرح های تفصیلی شهر های بندرگز و کردکوی از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده و در جلسات کمیته های کار شناسی درحال  طی روند تصویب می باشند.

    مهندس محبوبی  در پایان اضافه کرد : تامین سرانه های عمومی و خدماتی از جمله پارک و فضای سبز و …مطابق با استاندارد های شورایعالی شهر سازی و معماری ایران و دستیابی به ایجاد محیط زیستی بهتر ازجمله اهداف توسعه ای در طرحهای عمران و توسعه می باشند.

    مهندس محبوبی تصریح کرد :  به این ترتیب  با اضافه شدن طرح های تفصیلی مذکور همه شهرهایی که طرح جامع در آنهامصوب شده ، دارای طرح تفصیلی می شوند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *