×
×

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان
شاخص بارزمکتب سردارسلیمانی استکبارستیزی است

  • کد نوشته: 34444
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۹
  • ۵ دیدگاه
  • سردار علی ملک‌شاهکوهی به خبرنگار بازار کسب و کار اظهارداشت: باید با پیاده سازی مکتب سردار دلها و شروع گام دوم انقلاب اسلامی  در جهت حفظ آمادگی در مقابله با جنگ فضای مجازی، اقتصادی، فرهنگی  بدون هر خطای گام برداریم.
    شاخص بارزمکتب سردارسلیمانی استکبارستیزی است
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: استکبارستیزی یکی از اقداماتی است که باید در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد که این موضوع به خوبی در مکتب فرمانده شهیدحاج قاسم سلیمانی به خوبی هویداست.

    شاخص بارزمکتب سردارسلیمانی استکبارستیزی است

    سردار علی ملک‌شاهکوهی به خبرنگار بازار کسب و کار اظهارداشت: باید با پیاده سازی مکتب سردار دلها و شروع گام دوم انقلاب اسلامی  در جهت حفظ آمادگی در مقابله با جنگ فضای مجازی، اقتصادی، فرهنگی  بدون هر خطای گام برداریم.

    وی خاطرنشان کرد: از ویژگی های سردار شهید و مرد میدان بودن بود و اینکه که خود را مدیون مردم می دانست  که این را با حضورشان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بعد از جنگ تحمیلی با خدمات دهی به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و در جبهه مقاومت در کنار مردم سوریه، عراق و لبنان در کنار مردم و مدیونشان بودن را در عمل ثابت کردند.

    وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی کشور در زمان حاضر باید همانند شیوه مدیریتی سردار سلیمانی خود را مدیون مردم دانسته و با روحیه جهادی مرد میدان باشند.

    سردار ملک‌شاهکوهی افزود: ایشان در کنار مردم و در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب پرورش یافت و پشتیبانشان ایستادگی مردم و روحیه انقلابی و جهادی ثروت عظیم بود و اگر این مردم را نداشتیم شهید سلیمانی ها بوجود نمی‌آمدند و همیشه ما باید مدیون مردم باشیم.

    وی در ادامه گفت: از توانائیهای شخصیتی سردار سلیمانی مدیریت جهادی ریشه در ویژگی هایی چون اخلاص در عمل، اطاعت پذیری، ولایت مداری، اعتقاد به توحید، ریسک پذیری و دانش بود که  امروز هرکسی در جمهوری اسلامی با الگوگیری از این شخصیت مردمی وظیفه‌اش ماموریت خدمت به مردم است چرا که باید در صحنه میدان حاضر باشد و میزو صندلی داخل اتاق خود را رها کند چرا که با نشستن، و ابلاغ  دستورالعمل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حل نخواهند شد.

    به گزارش بازار کسب و کار، در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ  بامداد یکشنبه ۱۳ دی ۹۸ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس  هنگام خروج از فرودگاه بغداد هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکای قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت چیزی که همواره آرزویشان بود رسیدند.

    به همین خاطر از دهم تا شانزدهم  ماه دی را روز جهانی مقاومت با عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور  نامگذاری شد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    5 پاسخ به “شاخص بارزمکتب سردارسلیمانی استکبارستیزی است”

    1. نادری گفت:

      دورد به سردار دلها که رمز آزادی و آزادگی رو به جهانیان آموخت

    2. رسولی گفت:

      سردار زنده است و نشانه‌اش هم همین ملت هستند

    3. پروا گفت:

      این که دشمن به خیال این است که فرمانده را ترور کرده جز یک خیال واهی بیش نیست سردار دز قلب ملت ایران و مردم مظلوم جهان زنده است

    4. احمد گفت:

      کی گفته که سردار در بین ما نیست او هم ‌اکنون در کنار تک تک ما نشسته و منتظر است که فرمانده به او اشاره کند و همچون مالک اشتر نخعی آنچنان بر سر دشمن یورش برد که دشمن در خواب هم به خود ندیده است

    5. راستپرور گفت:

      حاج قاسم زنده است اما در جایی و مکانی منتظر چشم اشاره مافوق خود رهبر انقلاب است که یکباره از چای با یارانش برخیزد و چنان بر سر دشمنان بتازد که ندادند از ترس به کجا پناه برند دشمن به خیال واهی سردار را شهید کرده اما نمی داند با این کار خود هزاران هزار مکتب سلیمانی را تشکیل داده و این را به داند که به گفته فرمانده ما ملت امام حسینیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *