×
×

نداشتن سرمایه درگردش، دلیل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی

  • کد نوشته: 34547
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۱
  • ۰
  • رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی فقط به افرادی که قصد سرمایه گذاری و تولید دارند زمین واگذر می کند. از ابتدای سال تا بدین لحظه کسانی که به آنها زمین واگذار شده اما هیچگونه کار تولیدی انجام ندادند معرفی به کمیته داوری شدند.
    نداشتن سرمایه درگردش، دلیل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: استانداردهای لازم را تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبدکاووس کاملا رعایت کرده و الزامات زیست محیطی در آن کنترل می‌شود می شود.

    نداشتن سرمایه درگردش، دلیل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی


    رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی فقط به افرادی که قصد سرمایه گذاری و تولید دارند زمین واگذر می کند. از ابتدای سال تا بدین لحظه کسانی که به آنها زمین واگذار شده اما هیچگونه کار تولیدی انجام ندادند معرفی به کمیته داوری شدند.


    وی ادامه داد: ۱۲هکتار زمین درشهرک صنعتی از ابتدای سال تا کنون که شامل ۲۴ پرونده می‌باشد به کمیته داوری ارسال شده است که زمین های آنها خلع ید شده و قرار است این زمین‌ها به سرمایه گذاران جدید واگذار شود.
    وی با تاکید بر اینکه زمین‌های شهرک صنعتی غیرقابل خرید وفروش است گفت: این زمین‌ها صرفاً برای سرمایه گذاری است نه برای خرید و فروش و در صورت مشاهده عوامل آن به مراجعه قضایی معرفی خواهند شد.
    وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی گنبد گفت،: تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبد کاووس دارای استانداردهای کامل بوده و موارد زیست محیطی مرتبا رعایت می کند. دراین شهرک تعداد واحدهای صنعتی زیاد بوده و امکان دارد که گاهی وقت‌ها میزان فاضلاب واحدهای تولیدی زیاد نسبت به ظرفیت تصفیه خانه بیشترباشد که این موضوع با احداث مدول دوم برطرف خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: مطالعه اجرای مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبدکاووس را طی یک سال گذشته آغاز کردیم و این طرح مطالعاتی بزودی به اتمام خواهد رسید که پس از آن عملیات اجرایی طرح شروع شود.
    وی خاطر نشان کرد: درشهرک‌های صنعتی استان نزدیک به ۹هزار نفر نیروی انسانی مشغول به اشتغال هستند و۸۲۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری درشهرک صنعتی گلستان وجود دارد که به دلایل مختلف ۱۹۶ واحد تعطیل هستند و نداشتن سرمایه درگردش،بازار فروش وفرسودگی ماشین آلات از دلایل اصلی تعطیلی واحدهای صنعتی است.

    نویسنده: فاطمه محمد دادخانی
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *