×
×

اجرای گشت ساحلی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

  • کد نوشته: 34614
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۵
  • ۰
  • فرمانده يگان حفاظت شيلات گلستان گفت: يك مرحله گشت ساحلي در حوزه ميانقله و در سواحل دريا،    در  شركت تعاوني  پره ماهيگيران نياز آباد ، گلستان و  نور گلستان  توسط نيروهاي يگان حفاظت از منابع آبزي شيلات استان انجام شد.
    اجرای گشت ساحلی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: یک مرحله گشت ساحلی در حوزه میانقله و در سواحل دریا،    در  شرکت تعاونی  پره ماهیگیران نیاز آباد ، گلستان و  نور گلستان  توسط نیروهای یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات استان انجام شد.

    تمسکنی افزود: یک مرحله گشت ساحلی در حوزه میانقله و در سواحل دریا،    در  شرکت تعاونی  پره ماهیگیران نیاز آباد ، گلستان و  نور گلستان  توسط نیروهای یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات استان انجام شد.

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ دوم ابوالفضل تمسکنی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این گشت ساحلی مامورین توانسته اند در سواحل دریا  تعداد ۵۰ رشته دام استخوانی  و ۳۰ رشته دام غضروفی غیر مجاز بلاصاحب را کشف و به پایگاههای میانقلعه  انتقال نمایند.

    وی در پایان گفت: همچنین پس از این گشت، جلسه ای با حضور پرسنل کادر و وظیفه یگان حفاظ از منابع آبزی شیلات گلستان، بصورت چهره به چهره  برگزار گردید که این جلسه با طرح سئوالات از سوی پرسنل کادر و وظیفه و پاسخگویی به آنهاهمراه بوده است

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *