×
×

پسر جوان از اقدام به خودکشی منصرف شد

  • کد نوشته: 34739
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۱
  • ۰
  • ساعت 6 و ۲۵ دقیقه بامداد ماموران گشت نیروی انتظامی طی تماس با سامانه ۱۲۵ با اعلام اینکه پسر جوانی در بالای زیر گذر گلشهر قصد خودکشی دارد از آنان برای نجات جان وی تقاضای کمک کردند.
    پسر جوان از اقدام به خودکشی منصرف شد
  • تبلیغ هدفمند

     اقدام به خودکشی یک جوان از بالای پل زیرگذر تقاطع گلشهر به ناهارخوران گرگان، سبب شد تا این تقاطع برای مدتی کوتاه مسدود شود.

    پسر جوان از اقدام به خودکشی منصرف شد

    به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ، به نقل از موسی الرضا صفری ریاست سازمان :
    ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه بامداد ماموران گشت نیروی انتظامی طی تماس با سامانه ۱۲۵ با اعلام اینکه پسر جوانی در بالای زیر گذر گلشهر قصد خودکشی دارد از آنان برای نجات جان وی تقاضای کمک کردند.


    با دریافت این گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ به بالای میدان گلشهر اعزام شده و در محل حاضر شدند.
    آتش نشانان با حضور در محل اعلام شده مشاهده کردند پسر جوانی خود را بالای زیر گذر دور میدان گلشهر رسانده و با نشستن بر روی تابلوی تبلیغاتی نصب شده بر روی پیشانی پل قصد دارد خود را پرتاپ کرده و اقدام به خودکشی کند.
    آتش نشانان پس از مشاهده وضعیت موجود درخواست تشک نجات نموده و با اعلام به ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی همراه با تشک نجات به محل اعزام شدند و در حالی که تیم اول بالای پل مستقر شده بودند تیم دوم برای پهن کردن تشک نجات با همکاری نیروی انتظامی و بستن زیر گذر گلشهر به سمت ناهارخوران ، تیم عملیاتی اقدام به پهن کردن تشک نجات نمودند .
    خوشبختانه با اقدام به موقع پرسنل انتظامی و صحبت با پسر جوان از اقدام به خودکشی منصرف و تحویل عوامل انتظامی گردید .

    ایشان در ادامه از شهروندان درخواست نمودند : به هیچ عنوان در اطراف محل حادثه تجمع نکنند زیرا در این شرایط احتمال دارد فرد برای جلب توجه دیگران اقدام به خودکشی را انجام دهد .

    منبع: روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *