×
×

فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران از پایگاه‌های حفاظت خواجه‌نفس و گمیشان بازدید کرد

  • کد نوشته: 34880
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، سرهنگ ديده ور با حضور در پايگاه خواجه نفس، از كليه نقاط اين پايگاه اعم از محوطه، رفتار و تجهيزات و اموال اين پايگاه ديدن كرد و به گفتگوي چهره به چهره با كاركنان كادري و وظيفه اين پايگاه پرداخت.
    فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران از پایگاه‌های حفاظت خواجه‌نفس و گمیشان بازدید کرد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزی سازمان شیلات ایران با حضور در استان گلستان از پایگاههای یگان حفاظت خواجه نفس و گمیشان بازدید به عمل آورد.

    فرمانده یگان حفاظت شیلات ایران از پایگاه‌های حفاظت خواجه‌نفس و گمیشان بازدید کرد


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ دیده ور با حضور در پایگاه خواجه نفس، از کلیه نقاط این پایگاه اعم از محوطه، رفتار و تجهیزات و اموال این پایگاه دیدن کرد و به گفتگوی چهره به چهره با کارکنان کادری و وظیفه این پایگاه پرداخت.


    همچنین وی در این بازدید طی دیدار و نشستی با امام جمعه روستای خواجه نفس، در راستای حفاظت از منابع خدادادی آبزی، بر تعامل بین ائمه جمعه و سازمان شیلات ایران جهت مقابله و جلوگیری از صید غیرمجاز تاکید کرد.


    فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزی سازمان شیلات ایران در ادامه با حضور در پایگاه گمیشان نیز ضمن بازدید از تجهیزات این پایگاه از جمله انبار نگهداری موتورهای کشفیاتی، سلاح و مهمات، شناورهای آماده بکار، تجهیزات خودرویی و …، در نشستی صمیمانه با پرسنل این پایگاه به گفتگو پرداخت.


    گفتنی است در این نشست، سرهنگ تمسکنی فرمانده یگان حفاطت از منابع آبزی شیلات گلستان به ارائه گزارشی پیرامون اقدامات عملیاتی، ستادی، استانی و پرسنلی این یگان پرداخت.

    منبع: به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، سرهنگ ديده ور با حضور در پايگاه خواجه نفس، از كليه نقاط اين پايگاه اعم از محوطه، رفتار و تجهيزات و اموال اين پايگاه ديدن كرد و به گفتگوي چهره به چهره با كاركنان كادري و وظيفه اين پايگاه پرداخت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *