×
×

آتش سوزی منزل مسکونی در سروش دوازدهم

  • کد نوشته: 34902
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۱
  • ۰
  • با تماس ساکنین مجتمع چهار طبقه ای در ساعت 19:57مبنی بر مشاهده خروج شعله های آتش و دود از یکی از واحدهای این مجتمع مسکونی بلافاصله با هماهنگی سامانه 125 آتش نشانی شهرداری گرگان دو تیم اطفاء حریق از ایستگاه شماره 2 و 6 به محل حادثه اعزام شدند .
    آتش سوزی منزل مسکونی در سروش دوازدهم
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان موسی الرضا صفری ریاست سازمان اظهار داشت : با تماس ساکنین مجتمع چهار طبقه ای در ساعت ۱۹:۵۷مبنی بر مشاهده خروج شعله های آتش و دود از یکی از واحدهای این مجتمع مسکونی بلافاصله با هماهنگی سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری گرگان دو تیم اطفاء حریق از ایستگاه شماره ۲ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند .


    با حضور تیمهای اطفائی در محل ، عملیات جستجو و نجات و همزمان اطفاء حریق شروع شد و با تلاش آتش نشانان حریق اطفا و از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری بعمل آمد .


    متاسفانه با خروج چند ساعته ساکنین منزل مسکونی جهت دید و بازدید نوروزی منزل به دلایلی که پس از اعلام کارشناسان سازمان اعلام می گردد دچار حریق می شود ، و ساکنین واحدهای مجاور تا زمان خروج دود از پنجره ها متوجه آتش سوزی نشدند .
    ایشان از شهروندان درخواست نمودند : شهروندان هنگام خروج از منزل حتماً از خاموش بودن تجهیزات گرمایشی برقی و گازی اطمینان حاصل نمایند ،

    منبع: روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *