×
×

انفجار منزل مسکونی در مسکن مهر گلستان

  • کد نوشته: 34933
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان موسی الرضا صفری ریاست سازمان اظهار داشت : حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع های مسکن مهر گلستان رخ داد که با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند .
    انفجار منزل مسکونی در مسکن مهر گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    حادثه انفجار مجتمع مسکونی در مسکن مهر گلستان سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

    انفجار منزل مسکونی در مسکن مهر گلستان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان موسی الرضا صفری ریاست سازمان اظهار داشت : حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع های مسکن مهر گلستان رخ داد که با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند .


    صفری در ادامه افزود : با توجه به بررسی های اولیه علت اصلی نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی رخ داده , انفجار بسیار شدید منزل را در پی داشته .


    وی ادامه داد : متاسفانه سه نفر از اعضا خانواده مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند و بعلت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد گردیده , همچنین دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده اند نیز بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده اند .


    ایشان در ادامه افزودند متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی جهت خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملا غیر استاندارد و ناایمن استفاده می نمایند که میتوان زنگ هشدار تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار را برایمان بصدا درآورد .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *