×
×

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان:
افزایش۸ درصدی استقبال از تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران گلستان

  • کد نوشته: 34998
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سیده نفیسه حسینی واعظ روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت:۱۲ حوزه علمیه مربوط به بانوان گلستان از مجموع ۴۸۰ حوزه علمیه کشور،است که در این مدارس هزار و ۲۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند.
    افزایش۸ درصدی استقبال از تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال ماقبل استقبال بانوان از تحصیل در حوزه‌های علمیه استان در سال تحصیلی گذشته هشت درصد افزایش یافت.

    افزایش۸ درصدی استقبال از تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران گلستان

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سیده نفیسه حسینی واعظ روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت:۱۲ حوزه علمیه مربوط به بانوان گلستان از مجموع ۴۸۰ حوزه علمیه کشور،است که در این مدارس هزار و ۲۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند.

     مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گلستان گفت: در حوزه های علمیه خواهران استان برای سال تحصیلی آیندهاز آغاز پذیرش طلبه در مقاطع سطح ۲، سه و چهار (کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی) خبر داد و گفت: در حوزه های علمیه خواهران گلستان تاکنون بیش از ۲ هزار نفر تحصیلات خود را به پایان رساندند.

    حسینی واعظ با اشاره به اینکه آزمون پذیرش روز جمعه ۱۷ تیر ماه سال جاری به صورت حضوری خواهد گفت: در همه مقاطع تحصیلی ظرفیت پذیرش طلبه ۴۰۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

    وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره از داوطلبان مقاطع پایه نهم با معدل ۱۵ و دیپلم و بالاتر با معدل ۱۴ ثبت نام می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه اینترنتی حوزه علمیه به آدرس   WWW.WHC.IR مراجعه کنند.

    مدیرحوزه های علمیه گلستان در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام در مقطع سطح ۲ با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می شود ادامه داد: حوزه علمیه خواهران  در مقطع سطح سه، در رشته های  کلام اسلامی، تفسیر علوم قرآنی و فقه و اصول از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه های علمیه داوطلب می پذیرد.

    حسینی واعظ افزود : طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می توانند در مقطع سطح چهار و در رشته های فقه و خانواده و تفسیر تطبیقی ثبت نام کنند.

    گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *