×
×

اصلاح ارز۴۲۰۰تومانی میدان لجبازی سیاسی نیست

  • کد نوشته: 35037
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۰
  • ۰
  • «حمید نجف» اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در تلویزیون و گفت و گو با مردم باعث شفافیت در مباحث شد و بازتاب خوبی در جامعه داشت.
    اصلاح ارز۴۲۰۰تومانی میدان لجبازی سیاسی نیست
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس اقتصادی گفت: صحبت های آیت الله رئیسی بخشی از نگرانی مردم را برطرف کرد و با اطلاع رسانی و شفافیت در طرح اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی جلوی شایعات را گرفت.

    اصلاح ارز۴۲۰۰تومانی میدان لجبازی سیاسی نیست

    «حمید نجف» اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در تلویزیون و گفت و گو با مردم باعث شفافیت در مباحث شد و بازتاب خوبی در جامعه داشت.

    وی افزود: آیت الله رئیسی در اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی، اقتصاددانان و بدنه جامعه را با نگاه فراجناحی به کمک طلبید و از آنها خواست تا با همراهی و همکاری، راهکارها را به دولت ارائه کنند.

    این کارشناس اقتصادی، تاکید کرد: برای عبور از این جراحی اقتصادی، همه باید کمک کنند تا از این بحران عبور کنیم.

    وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ابعاد مختلف اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی را مطرح کرد، گفت: آیت الله رئیسی تکلیف نان سنتی و دارو و نحوه تخصیص یارانه نقدی آن و هدفمندی یارانه ها را مطرح کردند که دغدغه اصلی مردم بود.

    نجف بیان داشت: اختصاص کمک معیشتی به دهک های مختلف جامعه ، اقدام خوب دولت است که تا مدت ۲ ماه صورت می گیرد.

    وی با اشاره به تکمیل اطلاعات خانوارها گفت: تصمیم های درست در دولت زمانی صورت می گیرد که اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت خانوارها داشته باشیم باید در خصوص یارانه ها اطلاعات به قدری باشد که افراد مختلف از لحاظ درآمدی درست دهک بندی شوند.

    کارشناس اقتصادی افزود: شناسایی افراد کم درآمد و اقشار ضعیف جامعه در دهک بندی ها باعث تصمیم گیری های درست و به نفع جامعه می شود از این رو نهادها باید به سرعت اطلاعات را در اختیار تیم اقتصادی دولت قرار دهند.

    وی با اشاره به اینکه اکنون در میدان جنگ تحریم های ناجوانمردانه ای قرار داریم گفت: نگاه ملی در جهت کمک به اقتصاد کشورمان ضروری است همه باید به دولت کمک کنند و لجبازی و بازی های سیاسی را کنار بگذارند.

    نجف تاکید کرد: موفقیت دولت موفقیت همه ارکان نظام است، همه ما در یک کشتی هستیم از این رو باید نگاه ملی را در سیاست وارد کنیم ضمن اینکه آیت الله رئیسی با نگاه فراجناحی از تمام مردم، اقشار و صاحب نظران دعوت کردند که دولت را در جراحی اقتصادی یاری کنند.

    وی گفت: همه باید به دولت کمک کنند و راهکار و نقد سازنده را ارائه کنند قطعا از سوی دولت استقبال می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *