×
×

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
احیاگر خانواده و جامعه هنروهنرمند هستند

  • کد نوشته: 35071
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار، محمد رعیت در آیین اختتامیه جشنواره فیلم های کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای امید با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزود:هنر و هنرمند به عنوان فرهنگ ساز، جامعه ساز و تمدن ساز آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و در رفع آنها اثرگذار هستند.
    احیاگر خانواده و جامعه هنروهنرمند هستند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: به سهم خودهنر و هنرمند احیاگر و زندگی بخش فرد، خانواده و جامعه بوده و برای رفع آسیبهای اجتماعی همواره پیشگام هستند.

    احیاگر خانواده و جامعه هنروهنرمند هستند

    به گزارش بازار کسب و کار، محمد رعیت در آیین اختتامیه جشنواره فیلم های کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای امید با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزود:هنر و هنرمند به عنوان فرهنگ ساز، جامعه ساز و تمدن ساز آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و در رفع آنها اثرگذار هستند.

    وی اظهار داشت: اصحاب هنر به یقین برای روشن شدن اندیشه‌ها، نجات از تاریکی ها و ایجاد روحیه شاداب در جامعه تلاش ویژه ای داشتند و سرپنجه‌های هنر هفتم سینما و محتوای اندیشه‌ها در جشنواره فیلم های کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای امید در بهترین و اثربخش‌ترین قالب‌ها برای تمامی فرهنگ‌ها منعکس و ارائه شد.
    وی بیان کرد: اصحاب هنر اندیشه ها و افکار انسان ساز را با بیانی هنرمندانه حتی بی آنکه از کلامی یا واژگانی استفاده کنند فرصت را برای ارائه مفاهیم ایجاد می کنند.
    رعیت اظهار داشت: هنرمند، روشنایی، بینایی، بصیرت و شادابی را به جامعه هدیه کرده و برای زدودن تاریکی اندیشه ها به کمک جامعه می آید و بی شک شاخصه هنرمند مسئول دانستن خود نسبت به جامعه است.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: جوانان در شبکه‌های مجازی و اجتماعی نیازمند هنر فاخر و شایسته محتوای خوب و بهجت آفرینی برای افزایش امید هستند و اصحاب هنر برای این مهم به مدد جامعه می آیند.
    وی افزود: ارزش هنر بیش از هر چیزی برای تلنگر و تحول اندیشه‌های انسان برای گام برداشتن در مسیر خوبی و دور شدن از تاریکی و ظلمت احساس می‌شود و آنچه که در قالب هنر انسان را به تفکر وامی دارد دو پنجره قدرت بصری و بینایی و موهبت شنیدن و شنوایی است که باعث احیا و نجات زندگی یک فرد، خانواده و جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی و آینده روشن و پویا می‌شود.
    معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان هم در این آیین گفت: جشنواره فیلم‌های کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای امید نمادی برای اعلام رسالت حوزه فرهنگ و هنر برای آموزش جامعه مخاطب و بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان اثر ژرفی در جامعه دارد.
    جواد قربانی اظهار داشت: این جشنواره با همکاری و مشارکت سینمای جوان گلستان برای تولید آثار هنری با مضمون اجتماعی اثرگذار برای جامعه اسلامی، رشد و تعالی نوجوانان و جلوگیری از آسیب‌های مجازی که گریبانگیر جوانان بوده که با تولید آثاری شکل گرفته است.
    در پایان اختتامیه از ۲۲ اثر ارسالی به جشنواره، فیلم های نقطه سرخط اثر علی گرزین، لطفا لبخند بزنید اثر میثم لطفی، گره اثر امیر محمد صمدی، خط تماس اثر بی بی آتابای و طوطی اثر مجید غفارنیا به عنوان برگزیدگان جشنواره فیلم های کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای امید با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عنوان برگزیدگان توسط داوران جشنواره مسعود امامی، مهدی صاحبدل و فرشید کلته معرفی شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *