×
×

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
در آینده ای نزدیک۵کیلومتر دیگر از محور روستایی قلقلی گلستان آسفالت می شود

  • کد نوشته: 35100
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار ابراهیم جاویدزاده روز شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: پس از دریافت مجوز برگزاری مناقصه و با استفاده از اختصاص 2 میلیارد تومانی اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این محور، آسفالت آن اجرا خواهد شد.
    در آینده ای نزدیک۵کیلومتر دیگر از محور روستایی قلقلی گلستان آسفالت می شود
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: طی بازدید معاون محترم راههای روستایی سازمان و کمیسیون محترم عمران مجلس در روزهای اخیر از محور روستایی قلقلی در شهرستان بندرگز ، مقرر شد مجوز برگزاری مناقصه برای آسفالت ۵ کیلومتر و تامین قیر این محور در آینده ای نزدیک از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر شود.

    در آینده ای نزدیک۵کیلومتر دیگر از محور روستایی قلقلی گلستان آسفالت می شود

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار ابراهیم جاویدزاده روز شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: پس از دریافت مجوز برگزاری مناقصه و با استفاده از اختصاص ۲ میلیارد تومانی اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این محور، آسفالت آن اجرا خواهد شد..

    وی افزود: بدلیل اتصال دست کم ۱۰ روستای بالادست کوهستانی استان مازندران به شهرستان بندرگز و مرکز استان و تمایل بیشتر مردم این روستاها برای ارتباط با گلستان، این محور در دستور کار قرار گرفت.
    به گفته جاویدزاده، طول موجود این محور در استان گلستان ۱۶ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن در سال های گذشته، آسفالت و همچنین برای هدایت آبهای سطحی و در محل آبراهه ها نیز تعداد ۶ دستکاه ابنیه فنی در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات استانی در این محور احداث شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *