×
×

نایب رییس شورای شهر تهران
در تلاشیم تا ارتباط منطقی بین حاکمیت و مردم ایجاد کنیم

  • کد نوشته: 35138
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار پرویز سروری عصر سه‌شنبه در بدو ورود به گرگان اظهارداشت: همچنین در این شورا تلاش داریم تا ارتباط منطقی بین حاکمیت و مردم ایجاد کنیم.
    در تلاشیم تا ارتباط منطقی بین حاکمیت و مردم ایجاد کنیم
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شورای عالی استان‌ها و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای عالی تلاش دارد نقش‌محوری، همدلی، وحدت‌بخش و تعاملات منطقی و موثر بین قوا ایفا نماید.

    در تلاشیم تا ارتباط منطقی بین حاکمیت و مردم ایجاد کنیم

    به گزارش بازار کسب و کار پرویز سروری عصر سه‌شنبه در بدو ورود به گرگان اظهارداشت: همچنین در این شورا تلاش داریم تا ارتباط منطقی بین حاکمیت و مردم ایجاد کنیم.

    وی تاکید کرد: شوراها در واقع حلقه واصله بین ۲ نظام حاکم و اجتماعی هستند.

    وی خاطرنشان کرد: ۱۳۰ هزار نفر از منتخبین مردم در خانواده بزرگ شورایی عضویت دارند که این یک ظرفیت بی‌بدیل در کشور و بیرون آمده از دل مردم با آرای آنان است.

    رییس شورای عالی استان‌ها گفت: این جامعه هدف بزرگ در واقع بهترین فرصت برای اجرای مردم‌سالاری دینی است.

    سروری افزود: تلاش خواهیم کرد تا در این دوره (دوره ششم)، بهتر از گذشته در تولید مفاهیم جدید و تبادل تجربیات به یکدیگر موثر باشیم.

    وی ضمن تقدیر از شورای گلستان به منظور برگزاری و میزبانی اولین اجلاسیه و نشست روسای شوراهای استان‌های کشور، تصریح کرد: این اجلاسیه به کارآمد کردن شورا و فعال‌تر شدن آن کمک می‌کند.

    رییس شورای عالی استان‌ها گفت: ما در این اجلاسیه مسائل کشور را از زبان نمایندگان منتخب مردم خواهیم شنید که در روند اهداف و برنامه‌های شورای عالی و ارتباط با دولت و مجلس موثر و مفید خواهد بود.

    سروری یادآور شد: بدون شک بیشترین تلاش ما این خواهد بود که مشکلات مردمی را از زبان نمایندگان بشنویم و برای حل آن برنامه‌ریزی کنیم.

    پرویز سروری به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها، به منظور شرکت در اولین اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور به گلستان سفر کرده است.

    وی امشب با ائمه جمعه اهل سنت آق‌قلا (آخوند رهبر و آخوند میرزاعلی) و خانواده شهیدان حبیب‌لی در این شهرستان دیدار خواهد کرد.

    سروری فردا در افتتاحیه اجلاسیه شرکت خواهد کرد و با استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار خواهد کرد.

    عصر فردا هم‌اندیشی شوراهای هفت شهرستان شرق گلستان با حضور سروری در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

    وی روز پنجشنبه نیز در هم‌اندیشی شوراهای هفت شهرستان مرکزی و غربی گلستان در گرگان شرکت خواهد کرد و عصر پنجشنبه نیز در اختتامیه اجلاسیه حضور خواهد داشت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *