×
×

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان
اختتامیه نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان

  • کد نوشته: 35158
  • ۱۴۰۱-۰۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار غفاری اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با ۱۸۰ مرکز دانشگاهی بزرگ‌ترین دانشگاه کشور محسوب می‌شود و این دانشگاه در عصری که عنوان کارآفرینی را به خود اختصاص داده به تربیت نسلی کارآفرین و نیروی مؤثر بر کشور می‌پردازد.
    اختتامیه نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر منصور غفاری رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان در آیین اختتامیه استارت‌ تاپ ویکند صنایع خلاق گفت: نخستین استارت‌ تاپ ویکند صنایع خلاق دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران مائده آغاز و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان به فعالیت خود پایان داد.

    اختتامیه نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار غفاری اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با ۱۸۰ مرکز دانشگاهی بزرگ‌ترین دانشگاه کشور محسوب می‌شود و این دانشگاه در عصری که عنوان کارآفرینی را به خود اختصاص داده به تربیت نسلی کارآفرین و نیروی مؤثر بر کشور می‌پردازد.

    غفاری خاطر نشان کرد: ۴ هزار دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان مشغول به تحصیل هستند و دانشگاه در تلاش است تا نیروی خلاق شناسایی شود تا بتواند اشتغال بر مبنای دانش ایجاد کند .
    محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان که در این اختتامیه حضور داشت گفت: استفاده از ذهن‌های خلاق در توسعه اقتصاد پویا تأثیرگذار بوده باید حاصل تلاش پژوهشگران را دید و مسیر مطمئنی برای توسعه پیشنهاد داد.
    وی افزود: طرح ها باید به بازار کار معرفی شوند و مدیران دولتی برای تحقق این هدف تلاش کنند هرچند نیازمند جذب سرمایه‌گذار در این زمینه هستیم اما باید عزمی راسخ پیش گرفت تا به کمک نیروی جوان خلاق دارای علم و به‌کارگیری بر مشکلات کشور فائق شویم.

    پیمان یعقوبی دبیر اجرایی نخستین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق گفت: صنایع خلاق ترکیبی از هنر و تکنولوژی می‌باشد که حوزه‌های صنایع خلاق شامل حوزه‌های صنایع دستی،بازی سازی،انیمیشن، هنری، سینما و غیره می‌باشد .
    عشرت قلندر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گلستان گفت: این استارتاپ که طی ۳ روز برگزار شدبه مدت ۵۴ ساعت در قالب ۱۰ تیم گروهی با کمک مربیان با تجربه طرح هایشان را مطرح کردندو تشکیل گروه داده و درپایان طرح های خود به مرحله اجراء یا همان کسب‌وکار تبدیل کردند .
    در پایان این جشنواره ۳ تیم برتر معرفی شدند که عبارت‌اند از

    تیم اول :jungle td
    تیم دوم: محتوا پلاس
    تیم سوم :nightshow

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *