×
×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان
توسعه گردشگری،بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی سودآور

  • کد نوشته: 35164
  • ۱۴۰۱-۰۲-۳۱
  • ۰
  • عابدی تاکید کرد:امروزه با توجه به اینکه گردشگری یکی از پررونق ترین فعالیت های اقتصادی می باشد و در توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی دارای اهمیت می باشد،یکی از پردرآمدترین صنعت ها را می توان صنعت گردشگری نامید.عابدی رئیس سازمان گفت:با برنامه ریزی همه جانبه و اصولی،گردشگری را می توانیم یکی از اهرم های اقتصادی سودآور در استان نامید و با شناسایی ظرفیت های گوناگون گردشگری،می توانیم به جذب حداکثری گردشگری تلاش نماییم.
    توسعه گردشگری،بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی سودآور
  • تبلیغ هدفمند

     به گزارش بازار کسب و کار از پایگاه اطلاع رسانی،عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،در طی نشست با این پایگاه،به نقش گردشگری در توسعه اقتصادی استان گلستان پرداخت و تصریح کرد:گردشگری در ارتقای سطح درآمد،ایجاد اشتغال و ارزش افزوده،رشد تولید و بهبود شاخص های کیفیت زندگی مردم استان گلستان کمک شایان قابل توجهی می نماید.

    توسعه گردشگری،بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی سودآور

    قدرت اله عابدی تاکید کرد:امروزه با توجه به اینکه گردشگری یکی از پررونق ترین فعالیت های اقتصادی می باشد و در توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی دارای اهمیت می باشد،یکی از پردرآمدترین صنعت ها را می توان صنعت گردشگری نامید.عابدی رئیس سازمان گفت:با برنامه ریزی همه جانبه و اصولی،گردشگری را می توانیم یکی از اهرم های اقتصادی سودآور در استان نامید و با شناسایی ظرفیت های گوناگون گردشگری،می توانیم به جذب حداکثری گردشگری تلاش نماییم.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار داشت:به گردشگران به عنوان یک منبع تامین مالی که سبب رشد و توسعه اقتصادی استان می گردد می توان اشاره نمود و این رشد و توسعه اقتصادی،تابعی از صادرات،نیروی کار و اشتغال و سرمایه و درآمدملی ،ارزی و دیگر شاخص های کلان اقتصادی تاثیرگذار می باشد.

    عابدی رئیس سازمان،همچنین ضمن اهمیت برشمردن شرکتهای خصوصی و بنگاه های اقتصادی افزود:گردشگری در استان گلستان می تواند بهره وری اقتصادی در سازمانهای دولتی و غیردولتی را در پی داشته باشد و به عنوان یک اهرم در جهت رشد اقتصادی و اشتغال و درآمد شناخته گردد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد:گردشگری،در تشویق به سرمایه گذاری بخش خصوصی و تقویت زیرساخت و ایجاد زیرساخت های جدید و ایجاد فضای رقابتی مثبت را تحت تاثیر قرار می دهد.

    عابدی در ادامه مصاحبه با این پایگاه،خاطرنشان کرد:گردشگری،فقط مختص فصل تابستان برای گردشگران نیست و به عنوان یک صنعت چهارفصل از آن می توان در استان نام برد که برای همه فصول،بتوانیم تداوم و استمرار گردشگری را در استان فراهم نماییم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *