×
×

استاندار گلستان
صادرات ۵۷ میلیون دلاری در حال حاضر شأن گلستان نیست

  • کد نوشته: 35279
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۷
  • ۰
  •  به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، عابدی رئیس سازمان در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان که با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان تشکیل شد،حضور یافت
    صادرات ۵۷ میلیون دلاری در حال حاضر شأن گلستان نیست
  • تبلیغ هدفمند

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، عابدی رئیس سازمان در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان که با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان تشکیل شد،حضور یافت

    استاندار گلستان تصریح کرد: شکل گیری کامل منطقه آزاد اینچه برون و مرکز لجستیک می تواند زمینه توسعه قابلیت های انتقال کالا از طریق جاده و ریل را فراهم آورد.

    دکتر زنگانه گفت: امضا اسناد همکاری و تفاهم نامه ها بین دولت جمهوری اسلامی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان زمینه ساز چشم اندازی روشن برای کشور و خصوصا استان گلستان است.

    وی خاطرنشان کرد: تهیه پیش نویس برنامه توسعه صادرات غیر نفتی استان ظرف مدت زمانی کوتاه، برنامه دست یابی به اهداف صادراتی و همچنین ایجاد زیرساخت های رسیدن به این اهداف را مشخص می کند.

    وی افزود: باید در قالب برنامه، زیرساخت های استان تقویت شود و ایجاد پایانه صادراتی در گلستان ضروری است.

    استاندار گلستان اظهار کرد: صادرات ۵۷ میلیون دلاری در حال حاضر شأن و جایگاه گلستان نیست و  هدف ما تحقق صادرات غیر نفتی ۵۰۰ میلیون دلاری استان در سال‌جاری است.

    لازم به ذکر است،عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،طی نشست های متعددی با این پایگاه و جلساتی در خصوص توسعه صادرات،توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و قزاقستان و کشورهای مرزی را بعنوان یکی از اولویتهای برنامه توسعه اقتصادی در استان گلستان تاکید دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *