×
×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان
تلاش دستگاه های اجرایی گلستان در راستای تحقق رشد ۸درصدی

  • کد نوشته: 35298
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان از تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در راستای تحقق رشد 8درصدی استان خبر داد .
    تلاش دستگاه های اجرایی گلستان در راستای تحقق رشد ۸درصدی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان از تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در راستای تحقق رشد ۸درصدی استان خبر داد .

    عابدی خاطرنشان کرد:خوشبختانه دولت سیزدهم،توجه بسیار به رشد ۸ درصدی و جذب اعتبارات در جهت تولید،اشتغال و توسعه استان داشته است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان یادآور شد:مدیران دستگاه ها،تلاشی مضاعف برای جذب حداکثری منابع داشته و با جدیت برای جذب منابع برنامه ریزی نمایند.

    وی افزود:مدیران دستگاه های اجرایی استان،در راستای اجرا،بهره برداری و به اتمام رساندن پروژه ها،گام های اساسی و موفقی برداشته اند و لذا حوزه هایی که برای جذب منابع در استان،نیاز به پیگیری می باشد مورد توجه بیشتر مدیران استان قرار گیرد و برای پیشبرد پروژه های عمرانی،برنامه ریزی و اقدام نمایند.

    عابدی ادامه داد: در نظارت اصولی از نحوه پیشرفت پروژه با برنامه ریزی دقیق تر اقدامات صورت گرفته و از پتانسیل سرمایه گذاران و مراکز دانش بنیان و بخش خصوصی با هدف جذب موثری منابع در جهت توسعه و آبادانی استان،گام برداشته شود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد:جلسات با روسای دستگاه های استان استمرار خواهد یافت و مواردی که قابل  طرح در جلسه در جهت پیگیری جذب اعتبارات و تحقق رشد ۸ درصدی می باشد با مشارکت خودجوش،بیش از پیش صورت خواهد گرفت تا جذب اعتبارات،در راستای خدمت رسانی به مردم شریف استان گلستان باشد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *