×
×

رئیس هیات ورزش روستایی و بازهای بومی ، محلی استان گلستان
«جام پرچم» نخستین رویداد ورزشی بومی محلی

  • کد نوشته: 35308
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۳
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار فرید اصغری که به مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی روستایی، عشایری اظهار داشت: در افتتاحیه این بازی‌ها بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر دخالت مستقیم دارند و برای حضور در این مسابقات از تعداد یکهزار و ۷۶۰ تیم از یکهزار و ۵۲ روستا در استان اعلام آمادگی کرده اند.
    «جام پرچم» نخستین رویداد ورزشی بومی محلی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس هیات ورزش روستایی و بازهای بومی ، محلی استان گلستان گفت: همزمان با کل کشور در روستاهای گلستان اولین رویداد ورزشی و بازیهای محلی روستایی و عشایری استان با نام «جام پرچم» برگزار می شود.

    «جام پرچم» نخستین رویداد ورزشی بومی محلی

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار فرید اصغری که به مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی روستایی، عشایری اظهار داشت: در افتتاحیه این بازی‌ها بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر دخالت مستقیم دارند و برای حضور در این مسابقات از تعداد یکهزار و ۷۶۰ تیم از یکهزار و ۵۲ روستا در استان اعلام آمادگی کرده اند.

    وی در ادامه افزود: به لحاظ استقبال تیم های روستایی و عشایری گلستان پس از استان های فارس و کرمانشاه رتبه سوم کشوری را برای حضور در این رقابت ها به خود اختصاص داده است.
    وی گفت: با استقبالی که از سوی روستائیان برای شرکت در “جام پرچم” صورت گرفته است در پی آن هستیم تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
    اصغری ادامه داد: برای حوزه ورزش استان “جام پرچم” از اهمیت بالای برخوردار است چرا که براین باوریم در همین روستاها بسیاری از استعدادهای ورزشی استان نهفته هستند که تا بدین لحظه مورد توجه واقع نشدند و اینگونه مسابقات فرصتی برای شناسایی و استعدادیابی این افراد است.
    رئیس هیات ورزشی و بازی های بومی ، محلی گلستان در ادامه گفت: برای برگزاری این مسابقات بودجه‌ای نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان به استان اختصاص داده شده که با این مبلغ میباست فرایند تهیه لباس و لوازم ورزشی مورد نیاز این رقابت ها آماده شود و این رقم بسیار ناچیز است و لازم است تا استاندار و دیگر دستگاه های اجرائی و همچنین شرکت های خصوصی و تولیدی به عنوان اسپانسر برای برگزاری هر چه بهتر آن حمایت های لازم را جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن این سری مسابقات انجام دهند.
    وی در ادامه ضمن ابراز تاسف نسبت به عدم تمایل و حمایت برخی دستگاه های اجرایی برای حضور در “جام پرچم” گفت: برای پوشش این سری از مسابقات بر اساس دستورالعمل های موجود باید هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی نیز باید در کنار این هیات و اداره کل ورزش و جوانان پای کار باشند که تا کنون هیچگونه اعلام همکاری از سوی این سازمانها صورت نگرفته است.
    رئیس هیات ورزش روستایی و بازهای بومی ، محلی استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: برای حضور در مسابقات “جام پرچم” روستاهای گنبد با ۲۶۹تیم، علی آباد با ۱۸۶تیم، ازادشهر با ۱۴ تیم، بندر ترکمن با ۵۳ تیم ، بندرگز با ۱۶ تیم، رامیان ۱۱۴، کردکوی با ۳۲ تیم ، کلاله ۲۷۴ تیم، گالیکش ۹۶ تیم ، گرگان ۸۲ تیم، گمیشان ۴۲ تیم، مراوه تپه ۱۶۹ تیم و مینودشت با ۱۰۳ تیم اعلام آمادگی کرده اند

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *