×
×

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان
مهمترین مشکل مخابرات سرقت است

  • کد نوشته: 35312
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۳
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار غلامعلی شاهمرادی در حوزه ارتباطات ثابت و سیار، دیتا و فیبرنوری در کارگاه آموزشی خدمات شرکت مخابرات ایران ویژه خبرنگاران اظهارداشت: با جمعیت استان ایجاد سه هزار کیلومتر فیبر نوری در روستاها متناسب نمی‌باشد.
    مهمترین مشکل مخابرات سرقت است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان گفت: از امکانات فیبر نوری ساکنان ۲۷۸ روستا از مجموع هزار و ۵۲ روستای استان، بهره‌مندند که با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم این تعداد روند افزایش دارد.

    مهمترین مشکل مخابرات سرقت است

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار غلامعلی شاهمرادی در حوزه ارتباطات ثابت و سیار، دیتا و فیبرنوری در کارگاه آموزشی خدمات شرکت مخابرات ایران ویژه خبرنگاران اظهارداشت: با جمعیت استان ایجاد سه هزار کیلومتر فیبر نوری در روستاها متناسب نمی‌باشد.

    وی گفت: در نظر داریم ساکنان گلستان بتوانند تا با راه‌اندازی نهضت جهادی توسعه فیبرنوری به جای استفاده از اینترنت از خدمات فیبرنوری و دیتای FTTH استفاده کنند.
    وی ادامه داد: در حال حاضر از خدمات FTTH بیش از ۲ هزار مشترک در حال استفاده هستند.
    شهمرادی گفت: توسعه شبکه‌های موبایل و همچنین ارتفاع دکل‌ها با توجه به افزایش مشترکان و اداره خدمات، در استان مورد نیاز است.
    مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان افزود: در شرایط فعلی سرقت سیم و کابل‌ها به عنوان یکی از مهمترین مشکلات در حوزه مخابرات می‌باشد که ۱۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای ترمیم و همین میزان برای ایمن سازی هزینه شد و ۸۰ میلیارد ریال نیز از محل درآمدها متضرر شدیم.
    مدیر سیستم‌های مخابراتی منطقه گلستان نیز با اشاره به این که به منظور توسعه شبکه‌های مخابراتی استان نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم، گفت: در حوزه مخابرات در هر زمان چنانچه برای مردم بخواهیم با تکنولوژی روز برای تسهیل ارتباطات، در هر مکان هر سرویسی را ارایه دهیم باید در این حوزه به سمت استفاده از سرمایه‌گذاران گام برداریم.
    سیدعلی قدس‌مفیدی افزود: برای مخابرات ترافیک‌های بین استانی هزینه بر بوده و با وجود این که از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم سعی داریم به مردم استان بهترین خدمات را ارایه دهیم.
    وی در ادامه گفت: همواره یکی از دغدغه‌های این شرکت چالش‌های مالی مخابرات بوده، اما با این وجود از ارایه خدمات به مشترکان و توسعه شبکه‌های مخابراتی هیچگاه کوتاهی نکردیم.
    قدس مفیدی افزود: در ایجاد بسترهای نوین شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه شبکه‌های مخابراتی بر عهده دارند و توجه به دانش این شرکت‌ها با توجه به شعار سال ارتباط مستقیمی با ایجاد اشتغال و توسعه یافتگی خاص در بخش مخابراتی دارد.
    در ادامه رییس اداره طراحی و توسعه تلفن همراه مخابرات منطقه گلستان هم گفت: در گلستان ۵۰۵ دکل‌ آنتن‌های تلفن همراه نصب شده که بر روی این سایت‌ها به تعداد هزار و ۶۱۱ تکنولوژی‌های ۴G، ۳G، ۲G تکنولوژی نصب شده است.
    وی گفت: همکاری نکردن مردم در برخی نقاط و در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و جنگلی، تامین نشدن برق و فرسودگی دیزل‌ها، باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
    وی ادامه داد: از کیفیت ارتباطات بسیاری از مردم استان گلایه‌مندند و از سوی دیگر برای توسعه شبکه تلفن همراه اجازه نصب دکل را در منطقه مورد نظر نمی‌دهند و این مساله باعث شده تا در زمینه اجرای زیرساخت‌ها شرکت مخابرات استان تاحدودی با مشکل روبرو شود.
    وی در پایان گفت: در حال حاضر در گلستان بیش از یک میلیون مشترک تلفن همراه فعال روشن وجود دارد در صورت اینکه سیم کارت‌های خاموش یا کم فعال به آن اضافه شود آمار مشترکان ۲ برابر خواهد شد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *