×
×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان
سیاست توزیع عادلانه و یکنواخت اعتبارات درگلستان اجرا می شود

  • کد نوشته: 35315
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،در اولین جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری استان،به تشریح مدل توزیع اعتبارات در استان پرداخت.
    سیاست توزیع عادلانه و یکنواخت اعتبارات درگلستان اجرا می شود
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،در اولین جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری استان،به تشریح مدل توزیع اعتبارات در استان پرداخت.

    عابدی رئیس سازمان اظهارکرد:سیاست توزیع اعتبارات را به صورت یکنواخت و عادلانه انجام داده ایم و در غالب مدل توزیع اعتبارات صورت گرفته است.

    عابدی افزود:۲۳ شاخص استخراج شد و نظرات فرمانداران و دستگاه های اجرایی لحاظ گردید.

    رئیس سازمان بیان کرد: ضریب شاخص برای توزیع منابع،مساحت و جمعیت یکی از پارامترهای مهم و اثرگذار می باشد و توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم استان و ۵ تا ۸ درصد از طرحهای هادی و ۵۰ درصد برای مناطق کمتر توسعه یافته و سایر مواردی که در جلسه مطرح گردید،لحاظ شد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بیان کرد:در نحوه توزیع اعتبارات سالیانه بین مناطق شهری و روستایی استان،همه تلاش و دغدغه اصلی،عدالت بین بخشی و ایجاد تناسب و شفاف سازی در توزیع اعتبارات می باشد.

    عابدی رئیس سازمان اظهار داشت:مدل توزیع اعتبارات در توسعه اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و سایر حوزه مهم و شاخص استان،از موضوعات بسیار کاربردی و اثربخش در استان می باشد،لذا شاخص های بسیار متعددی در این توزیع اعتبارات تاثیرگذار می باشد و یک شاخص به تنهایی نمی تواند در یک منطقه نقش آفرینی نماید.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت:تخصیص و توزیع اعتبارات در جهت گسترش زیرساخت ها در استان باید به گونه ای صورت گیرد که همگرایی در استان تسهیل گردد و با برنامه ریزی هدفمند برای کاهش شکاف در مناطق شهری و روستایی استان اقدام نمایند.

    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *