×
×

شهردار گرگان
در طرح محله من به دنبال جلب رضایت کامل اهالی محله هستیم

  • کد نوشته: 35474
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۲
  • ۰
  • شهردار گرگان با اشاره به طرح جهادی محله من گفت: جلب رضایت کامل شهروندان ساکن در هر محله هدف شهرداری گرگان است.
    در طرح محله من به دنبال جلب رضایت کامل اهالی محله هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی روزنه اظهار داشت: قانون ۳۷۲ وظیفه برای شهرداری ها مشخص کرده که این وظایف بار مسئولیتی سنگینی را برای این نهاد به وجود آورده است.

    سبطی افزود: این شرایط در حالی است که شهرداری ها در حوزه درآمدی به صورت خودگردان اداره می شوند و از منابع دولتی استفاده نمی کنند.

    وی با اشاره به بودجه سال جاری بیان کرد: بودجه سال قبل یک هزار میلیارد تومان بود که در موعد پنج ماه پایانی که بنده مسئولیت شهرداری را برعهده گرفتم به طور کامل محقق و ۲۰ درصد نیز مازاد بر بودجه تحصیل شد و امسال با افزایش یک و نیم برابری به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

    شهردار گرگان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در محله شریعتی اشاره کرد و گفت: طرح محله من یک رویکرد جدید در حوزه مدیریت شهری و شورای ششم است که اعضای شورا نسبت به این طرح اعتقاد راسخ دارند و به صورت پایلوت از محله شریعتی آغاز شد.

    سبطی با بیان اینکه ۹۲ درصد رضایتمندی در کوی شریعتی ثبت شده، خاطرنشان کرد: شهرداری ها تاکنون به صورت جدی به سکونت گاه ها ورود نداشته اند و به دنبال ساخت پروژه های بزرگ بوده اند اما در این دوره مدیریت شهری با همراهی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تلاش می کنیم در تمامی محلات رضایتمندی کامل شهروندان را جلب کنیم.

    شهردار گرگان با اشاره به اقدامات جهادی در این محله عنوان کرد: در هر محله که وارد می شویم یک پروژه شاخص در نظر می گیریم که پارک خطی و بوستان در حاشیه رودخانه کوی شریعتی به عنوان پروژه شاخص این محله انتخاب شده که به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

    وظیفه داریم از جنگل النگدره حفاظت کنیم
    سبطی در ادامه پیرامون وضعیت فعلی پارک جنگلی النگدره گفت: پیاده راه بزرگی که به طور طبیعی در جنگل های هیرکانی ایجاد شده است ما وظیفه داریم به خوبی آن را صیانت و به نسل بعد تحویل دهیم.

    وی افزود: اتفاق خوبی در النگدره افتاده که از حمایت های شورای تامین، فرمانداری و شورای شهر گرگان که در این موضوع و سیاست گذاری بنده را حمایت کردند تقدیر و تشکر می کنم.
    شهردار گرگان در ادامه با توجه به روند عدم ورود خودرو در پارک جنگلی النگدره گفت: پارک های بسیاری در سطح شهر گرگان داریم که شهروندان می توانند با خودرو به آنجا تشریف ببرند اما در النگدره به خاطر اینکه پیاده راهی طبیعی است همچنان اجازه ورود ماشین وجود ندارد.

    سبطی افزود: شهرداری با تدابیری همچون امکان تردد ماشین های برقی و سیستم حمل و نقل عمومی و با رعایت احتیاط در این پارک جنگلی در حال خدمت به شهروندان است که در نظر داریم تعداد خودروهای برقی را افزایش دهیم.

    وی خاطر نشان کرد: یک اقدام خوبی که در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده، خریداری ۴۰ دستگاه اتوبوس برای شهر گرگان بوده که از این تعداد ۴۰ میلیارد تومان آن از منابع مالی شهرداری و ۲۰۰ میلیارد تومان آن از منابع سازمان شهرداری های کشور تحصیل و پرداخت کرده ایم.

    وی در پایان گفت: انشاءالله به محض اینکه این اتوبوس ها به شهرداری گرگان تحویل شود ایستگاه داخل محله برای تمام محلات به ویژه محلات کم برخوردار راه اندازی می کنیم تا شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *