×
×

افزایش ۳ هزار متر گلکاری و احداث ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز در گرگان

  • کد نوشته: 35514
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط همومی شهرداری گرگان، قدس ولی از افزایش 3 هزار متر گلکاری و احداث 20 هزار متر فضای سبز در گرگان خبر داد.
    افزایش ۳ هزار متر گلکاری و احداث ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز در گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از افزایش ۳ هزار متر گلکاری و احداث ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز طی هفت ماه اخیر خبر داد.

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس مهستی قدس ولی در خصوص مهمترین اقدامات صورت گرفته در مدت زمان تصدی خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: از ابتدای آذرماه که مسئولیت سازمان برعهده بنده سپرده شد، بیش از ۱۰ هزار نهال در سطح شهر کاشته شده که از این تعداد ۴ هزار اصله با مشارکت شهروندان بوده است.

    قدس ولی از اضافه شدن ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز به سطح شهر گرگان خبر داد و گفت: تمامی اقدامات در حوزه فضای سبز منطبق بر طرح جامع و با هدف افزایش سرانه و توسعه فضای سبز شهری صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه در ۷ ماه اخیر سطح گلکاری ها ۳ هزار متر مربع افزایش داشته است، گفت: همچنین ۴ میلیون نشاء فصلی گل و گیاه در واحد تولیدات سازمان کاشته شده و بیش از یک میلیون نشاء گل و گیاه به شهروندان اهدا شده است.

    رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان تصریح کرد: همچنین برگزاری کارگاه های آموزش و پرورش گل و گیاه برای شهروندان با طرح های ویژه آموزشی برای کودکان، نوجوانان و به ویژه ناشنوایان و نابینایان در ۱۴ سر فصل برای حدود ۱۸۰۰ نفر برگزار شد.

    قدس ولی در پایان گفت: شهروندان گرگانی که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند، می‌توانند با شرکت در این دوره‌های رایگان آموزشی، از اطلاعات مفید و تجربیات مدرسین این واحد فضای سبز حداکثر بهره را بجویند.

    منبع: شهرداری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *