×
×

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان
️آسیب های جدی باران شدید به شبکه های برق گلستان

  • کد نوشته: 35531
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۰
  • ۰
  • سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : بارندگی شدید و اصابت صاعقه به تجهیزات و تاسیسات برقی در غروب روز 5 شنبه خسارت هایی به شبکه های برق استان وارد نمودند که خوشبختانه خاموشی های ناشی از این خسارت با تلاش بی وفقه همکاران رفع گردید.
    ️آسیب های جدی باران شدید به شبکه های برق گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : بارندگی شدید و اصابت صاعقه به تجهیزات و تاسیسات برقی در غروب روز ۵ شنبه خسارت هایی به شبکه های برق استان وارد نمودند که خوشبختانه خاموشی های ناشی از این خسارت با تلاش بی وفقه همکاران رفع گردید.

    ️آسیب های جدی باران شدید به شبکه های برق گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ سید احمد موسوی گفت : در پی هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران شدید و رعد و برق ، اکیپ های عملیاتی این شرکت در سرتاسر استان در آماده باش کامل قرار گرفته بودند که در این بارندگی شدید تعداد ۳۰ فیدر ۲۰ کیلوولت مورد خسارت و قطع گردیده که در قالب ۱۳ اکیپ بالغ بر ۲۱۰ نفر ساعت تلاش توانستند نسبت به رفع خاموشی های ناشی از قطعی فیدرهای برق اقدام نمودند.

    وی افزود :این خاموشی ها ۹۰ مگاوات –ساعت انرژی توزیع نشده به شرکت تحمیل نمودند و عمده موارد خسارت دیده شده دررفتگی جمپر ،پارگی سیم ناشی از سقوط درختان بر روی شبکه های برق، پانچ مقره و خروج پست های فوق توزیع بودند.

    موسوی اضافه کرد : بیشترین موارد خسارت به شبکه های برق درشهرستانهای گرگان ، آق قلا و کردکوی بودند که خوشبختانه این خاموشی ها رفع گردید و در حال حاضر کلیه خطوط شبکه های توزیع حالت پایدا دارند و در هیج جای استان خاموشی ناشی از باران و طوفان نداریم. و همچنان کلیه همکاران عملیاتی در سراسر استان جهت خدمت رسانی بهتر به هم استانی های گرامی در آماده باش کامل هستند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *