×
×

مدیر مخابرات منطقه گلستان :
تقویت تیم بهینه سازی شبکه همراه اول

  • کد نوشته: 35544
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۹
  • ۰
  • مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه کنترل پروژه ارتباطات سیار بر لزوم برنامه ریزی منسجم به منظور بهینه سازی پوشش ارتباطی همراه اول تأکید کرد .
    تقویت تیم بهینه سازی شبکه همراه اول
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه کنترل پروژه ارتباطات سیار بر لزوم برنامه ریزی منسجم به منظور بهینه سازی پوشش ارتباطی همراه اول تأکید کرد .

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه کنترل پروژه ارتباطات سیار که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزارشد بر تقویت بیش از پیش تیم بهینه سازی شبکه سیار استان تاکید و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شد.
    در این جلسه که مدیر ارتباطات سیار، روسا وکارشناسان این حوزه نیز حضور داشتند مشکلات ارتباطی همراه اول به ویژه در مرکز استان بررسی و بر رفع آنها بر اساس برنامه ریزی انجام شده تاکید شد .
    مدیر مخابرات منطقه گلستان شناسایی نقاطی که مشکل پوشش ارتباطی دارند را از اولویت های اصلی دانست و گفت : با بررسی پیک ترافیک اینترنت ، توسعه شبکه دسترسی و پهنای باند می توان تا حدودی مشکلات اینترنت همراه را رفع نمود تا موجب رضایتمندی حداکثری مشتریان شبکه همراه اول استان شود.
    در این راستا پروژه افزایش ارتفاع دکل‌های همراه اول در سطح شهر گرگان برای ۱۴ نقطه سایت تعریف و در دست اجراست و همچنین ظرفیت زیرساخت پهنای باند این شبکه از ابتدای سال تاکنون به میزان ۲۶G در سطح استان افزایش پیدا کرده و با نصب و راه اندازی تجهیزات جدید در شبکه تجمیع سیار تا پایان سال به پهنای باند موجود اضافه خواهد.
    ایشان خاطرنشان کردند که درگاه ارتباط مردمی ۹۹۹۰ همراه اول بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات مردمی بوده و اطلاعات لازم جهت بهینه سازی شبکه از این درگاه وصول و پیگیری خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *