×
×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان
در سفر رئیس‌جمهور به دنبال اجرای مگاپروژه بودیم

  • کد نوشته: 35585
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۴
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان به دنبال اجرای مگاپروژه بودیم و ۴۰ هزار میلیارد تومان مصوبه شد.
    در سفر رئیس‌جمهور به دنبال اجرای مگاپروژه بودیم
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، قدرت الله عابدی بیان کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های مرکز لجستیک ریلی اینچه برون تخصیص یافته است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: از نظر توسعه یافتگی گلستان با سایر استان ها فاصله زیادی وباید برای رفع عقب ماندگی به سند آمایش سرزمین و سندهای بخشی زیرمجموعه توجه کرد و با همت جمعی داشته شرایط را برای توسعه استان فراهم کرد

    اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت مرکز لجستیک «اینچه»
    ۱

    وی خاطر نشان کرد : ۱۱۲ مصوبه در قالب ۵۲۶ پروژه در سفر اتفاق افتاد که اعتبار آن ۱۲ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: هزار میلیارد تومان برای سد نرماب، ۸۰۰ میلیارد تومان برای مرکز لجستیک و تکمیل راه آهن هزار ، ۲۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های میگوی گمیشان و هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت راه ها اختصاص یافته است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان بیان کرد: علاوه بر آن، ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از منابع داخلی، ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۴۵۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی در این سفر به استان اختصاص یافت.

    وی بیان کرد: در حوزه جهاد کشاورزی ۱۴ مصوبه با سه هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان، در راه و شهرسازی هفت مصوبه با دو هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان، در حوزه وزارت نیرو دو هزار و ۷۵ میلیارد تومان و در حوزه بهداشت پنج مصوبه با هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان داشتیم.

    عابدی اضافه کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های صدا و سیما، ۴۳ میلیارد تومان در حوزه وزارت علوم، ۲۵ میلیارد تومان برای طرح توانبخشی ایثار، ۴۰ میلیارد تومان برای بافت های باارزش روستایی و ۵۵ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر اختصاص یافته است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پایان از اختصاص ۲۳۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد، ۴۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک صنعتی، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه ها، ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای فرهنگی هنری گرگان و ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی کردکوی و آزادشهر، ۲۵ میلیارد تومان در حوزه محیط زیست محافظت و پایش تالاب ها و همچنین در حوزه وزارت نفت برای فرودگاه کلاله ۴۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که ۲۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت و ۲۵ میلیارد تومان توسط سازمان هواپیمایی کشور خبر داد

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *