×
×

حجم گاز دریافتی تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ در گلستان بیش از ۹۰۱ متر مکعب بوده است

  • کد نوشته: 35588
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۶
  • ۰
  • علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق از دریافت 901 میلیون مترمكعب گاز در فاصله زمانی ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال 1401 در این استان خبرداد.
    حجم گاز دریافتی تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ در گلستان بیش از ۹۰۱ متر مکعب بوده است
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کارآنلاین ، طالبی افزود: این میزان مربوط به بخش‌های مختلف گازرسانی اعم از بخش خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه، کارخانه سیمان و جایگاه‌های سوخت CNG هست که در ۳ ماهه سال دریافت و به مصرف رسیده است.

    طالبی تصریح کرد: در همین راستا در مدت‌زمان اشاره‌شده حجم گاز دریافتی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی) ۴۹۴ میلیون، بخش نیروگاهی ۳۱۶ میلیون، کارخانه سیمان ۲۴ میلیون و جایگاه‌های CNG استان نیز بالغ‌بر ۶۷ میلیون مترمکعب بوده است.

    وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته حجم دریافتی گاز استان گلستان در کلیه بخش‌های مصرف ۹۰۳ میلیون مترمکعب بوده است که از این میزان سهم بخش خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی) افزون بر ۳۵۴ میلیون مترمکعب می‌باشد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: سیاست دولت کاهش مصرف سوخت‌های مایع و جایگزین کردن گاز طبیعی بجای این سوخت‌ها است که خوشبختانه این امر به‌صورت مطلوبی محقق شده و در حال حاضر با تلاش صورت گرفته در سطح استان توانستیم تمامی ۳۳ شهر استان، ۹۲۴ روستا، نزدیک به ۱۰۴۲ واحد صنعتی عمده و همچنین ۶۵ جایگاه CNG را گازرسانی نمانیم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *