×
×

انگار خدا از دلها رفته است
روز خبرنگار نمی خواهیم

  • کد نوشته: 35617
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۷
  • ۰
  • برای چندمین سال دوباره روز خبرنگار رسید و مشکلات حل نشده ی خبرنگاران هم خیلی جدی تر از سالهای قبل بر دوش خبرنگاران سنگینی و بر دیوار برگه های کاغذ سفید , سیاه ,خاکستری و آبی هرچه پر رنگتر نقش نمایی می کند .
    روز خبرنگار نمی خواهیم
  • تبلیغ هدفمند

    می گویند روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که پر استرس و پر از خطر اما با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد , خبرنگارانی که بدنبال سوژه حقیقتها و آرمانهای زیبای جامعه قلم می زنند و در عوض با نابرابری و فراموشی بعضی از وجدانها در تعقیب ها و تهدیدها , خسته و بی روح قدم می زنند.

    دستیابی به قله های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ؛ مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی , حق جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی را وظیفه ی خود می داند, درد می کشد و بدون هیچ منطقی مجازات می شود .
    بیچاره خبرنگار سادگی بسیار ساده ای دارد به هر شکلی واسطه ی حقیقت و باور نهفته و آشکار اجتماع در مسیر ترقی هاست و قانونی و با مستندات از همه حمایت می کند فریاد زن , فریادهای بی صداست اما فریادش را کسی نمی شنود و از جایی حمایت قانونی نمی شود و در زمینه معیشتی , شخصیت و تآمین آتیه …..از جانب ادارات مسئول در هاله ای از ابهام و گم شده گی بسر می برد و هرلحظه به بهانه های مختلف سر از زندان حذفیات در می آوردو
    انگار وجدانها به فروش رسیده اند و خدا از دلهای مسئولین مرتبط مدتهاست که رفته است ودر بی خبری به سر می برند از سادگی من خبرنگار , گرگ درونشان بیدار شده است …..
    بگذریم بیشتر از این مجال صحبت نیست و اگر هم باشد تبدیل به شعارها و حرفهایی می شود که سالیان سال با وعده های عملی نشده در روز خبرنگار گفته می شود و خریداری برای آن نیست .
    ودر نهایت ما مناسبت و تبریک , روز خبرنگار را با این همه مشکلات حل نشده و مجازات و تهدیدهای روزانه نمی خواهیم. ما بدون گرایشات سیاسی ساماندهی و حل مشکلات به معنای واقعی و حقیقی می خواهیم نه در شرف تصمیم گیری ومراحل اجرایی که به نتیجه نمی رسد.

    نویسنده: سهیلا علاالدین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *