×
×

باحضور نمایندگان مجلس ساختمان اداره گاز شهر جلین افتتاح شد

  • کد نوشته: 35851
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار از روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان در این مراسم مهندس علی طالبی مدیرعامل گازگلستان ضمن خیرمقدم،طی سخنان مبسوطی به تشریح جزئیات این پروژه ساختمانی پرداخت وگفت:احداث پروژه ساختمان اداره گازشهر جلین سال گذشته در زمینی به مساحت ۸۱۸ متر انجام شد.
    باحضور نمایندگان مجلس ساختمان اداره گاز شهر جلین افتتاح شد
  • تبلیغ هدفمند

    پروژه ساختمان اداره گاز شهر جلین  استان گلستان  طی مراسمی باشکوهی باحضور  دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،پایین  محلی فرماندارشهرستان گرگان،مهندس طالبی مدیرعامل شرکت گاز ،شهردار جلین و تنی چند از مسئولین منطقه  پروژه  ساختمان اداره گاز شهر جلین به بهره برداری رسید.

    باحضور نمایندگان مجلس ساختمان اداره گاز شهر جلین افتتاح شد

    به گزارش بازار کسب و کار از روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان در این مراسم مهندس علی طالبی مدیرعامل گازگلستان ضمن خیرمقدم،طی سخنان مبسوطی به تشریح جزئیات این پروژه ساختمانی پرداخت وگفت:احداث پروژه ساختمان اداره گازشهر جلین سال گذشته در زمینی به مساحت ۸۱۸ متر انجام شد.

    علی طالبی افزود: این پروژه با زیربنایی حدود ۱۶۰متر مربع برنامه ریزی شده بود که برای ساخت آن  بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال هزینه شده است  تا در فضای اداری مناسب بتوانیم بیش از پیش خدمات شایسته تری را به مردم شریف شهرجلین و روستاهای حومه ارائه نمائیم .  

    در ادامه پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان نیز ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل شرکت گاز باقیاس خدمات دوره قبل از انقلاب گفت:در آن دوران مردم در نهایت فقر بودند،وبا انقلاب امام راحل و پیروزی  بر طاغوت ،قانون حق کاپیتالسیون که از ننگین ترین قانون آن دوران بود از بین رفت،

    وی با بیان اینکه لازم است  قدر این انرژی  را بدانیم و شکر گزار نعمات انقلاب باشیم گفت :در ماه گذشته افت فشار گاز در برخی نقاط استان به نقطه بحران رسیده بود که مدیریت آن  کار سختی بود و خوشبختانه با تلاش مجموعه کارکنان پرتلاش شرکت گاز نگذاشتند مردم دچار سختی بشوند .

    در ادامه سنگدوینی نماینده شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با ابراز خدا قوت به همکاران شرکت گاز گفت :در سال گذشته کلنگ این پروژه  به زمین  زده  شد و امروز به همت جمعی و اقدام  جهادی با مساعدت شهرداری و زحمات پیمانکار طرح به بهره برداری رسید.

    وی با اشاره به بحران افت فشار گاز افزود:اینکه یک شهر را با فشار وروردی ۸۰ مدیریت کنی تا گاز آن پایدار بماند  بسیار سخت است که این کار را مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان بایکسان سازی فشار شبکه توانستند  انجام دهند و جلوی قطع گاز را بگیرند.

    سنگدوینی اظهار داشت :جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرت مند است و قدرتشان همین مردم  ولایت مدار و همیشه در صحنه هستند که  همواره خودشان را  بویژه در راه پیمایی ۲۲ بهمن  با حضور خیره کننده خود نشان می دهند.

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *