×
×

ثبت بیش از ۳۰ هزار ولادت با نام مهدی و ترکیبات آن در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36012
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ثبت ‌احوال خراسان شمالی گفت: با توجه ‌به اطلاعات پایگاه ثبت ‌احوال، ۳۰ هزار و ۶۳ نفر از ابتدای تأسیس ثبت‌احوال استان تاکنون به نام مبارک مهدی و ترکیبات آن در استان نام‌گذاری شده‌اند. علی زاهدی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان، […]

    ثبت بیش از ۳۰ هزار ولادت با نام مهدی و ترکیبات آن در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ثبت ‌احوال خراسان شمالی گفت: با توجه ‌به اطلاعات پایگاه ثبت ‌احوال، ۳۰ هزار و ۶۳ نفر از ابتدای تأسیس ثبت‌احوال استان تاکنون به نام مبارک مهدی و ترکیبات آن در استان نام‌گذاری شده‌اند.

    علی زاهدی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان، تعداد ۵۰۳ هزار و ۶۲۳ نفر از جمعیت استان را مردان و ۴۹۸ هزار و ۷۷۴ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

    وی افزود: طی ۱۱ماهه سال جاری تعداد ۶ هزار و ۱۸۰ واقعه ولادت پسر در خراسان شمالی به ثبت رسیده است که ۲۳۶ نفر از این تعداد با نام مبارک مهدی و ترکیبات آن نام‌گذاری شده اند.

    زاهدی نیا اضافه کرد: سه نام منتخب مردان نیز در ۱۱ماهه سال ۱۴۰۱ محمد، امیرعلی و علی است که این امر نشان‌دهنده علاقه و ارادت مردم استان به خاندان عصمت و طهارت و در واقع بیانگر رفتارهای فرهنگی مردم بر اساس آموزه‌های دینی است.

    مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی یادآور شد: تا پایان ۱۱‌ماهه سال جاری، جمعیت استان به یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۷ نفر رسیده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *