×
×

ارتقای تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۱۸ تخت

  • کد نوشته: 36014
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تعداد تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد از ۹۷ تخت به ۱۱۸ تخت ارتقا پیدا کرد. به گزارش ایسنا، دکتر سعید صدرمنش، امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هتلینگ بخش جراحی عمومی، بخش ICU و آشپزخانه صنعتی بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد که در سالن اجتماعات این بیمارستان با […]

    ارتقای تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۱۸ تخت
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تعداد تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد از ۹۷ تخت به ۱۱۸ تخت ارتقا پیدا کرد.

    به گزارش ایسنا، دکتر سعید صدرمنش، امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هتلینگ بخش جراحی عمومی، بخش ICU و آشپزخانه صنعتی بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد که در سالن اجتماعات این بیمارستان با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ درصد بیمه شدگان و مستمری بگیران استان بیمه شده تأمین اجتماعی هستند.

    وی ادامه داد: بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد دارای ۹۷ تخت بود که در حال حاضر به ۱۱۸ تخت ارتقا پیدا کرده و همه تجهیزات بخش‌های تازه افتتاح شده کاملا بروزرسانی شده است.

    گفتنی است در پایان مراسم نیز پروژه انبار دارویی این بیمارستان کلنگ‌زنی شد. کلنگ زنی پروژه انبار دارویی بیمارستان ثامن الائمه بجنورد در فضایی به مساحت ۱۶۵۰ متر مربع  صورت گرفت.

    حسین نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به اهمیت حوزه درمان تاکید کرد: با احیا و احداث بخش های جدید در حوزه درمان بیمارستان ثامن الائمه بجنورد، امیدواریم شاهد افزایش شاخص های درمان این استان در سطح کشور باشیم.

    حسین نژاد همچنین از روند ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه بجنورد نیز بازدید بعمل آورد و بر رعایت صحیح اصول ساخت و توجه به اعتبارات برای به تعویق نیفتادن پروژه تاکید کرد.

    ارتقای تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۱۸ تخت

    ارتقای تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۱۸ تخت

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *