×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی
۳۵ درصد کاهش تردد جاده‌های خراسان شمالی

  • کد نوشته: 3618
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۶
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در جاده‌های استان، در تعطیلات اخیر، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش داشت.
    ۳۵ درصد کاهش تردد جاده‌های خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در جاده‌های استان، در تعطیلات اخیر، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش داشت.

    جعفر شهامت روز جمعه گفت: از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

    وی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است.

    شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

    وی با بیان اینکه در این مدت، خروج  ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان،  نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶  درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

    وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰  درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد  و مازندران با چهار درصد گزارش شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از تردد ها هم مربوط به خودروها با پلاک های خراسان شمالی بوده است.

    وی در باره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خردادماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

    مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

    خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی کشور واقع شده و سالانه میلیون ها مسافر از جاده های آن گذر می کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *