×
×

رونمایی از سامانه ویژه خدمات سفر هواشناسی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36251
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سامانه ویژه خدمات سفر هواشناسی خراسان شمالی رونمایی شد. به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از سامانه خدمات سفر هواشناسی، چهارشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور استاندار خراسان شمالی، مدیرکل هواشناسی و جمعی دیگر از مدیران استانی برگزار و طی آن ویژگی های سامانه برشمرده شد. مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در این آیین گفت: این […]

    رونمایی از سامانه ویژه خدمات سفر هواشناسی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سامانه ویژه خدمات سفر هواشناسی خراسان شمالی رونمایی شد.

    به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از سامانه خدمات سفر هواشناسی، چهارشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور استاندار خراسان شمالی، مدیرکل هواشناسی و جمعی دیگر از مدیران استانی برگزار و طی آن ویژگی های سامانه برشمرده شد.

    مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در این آیین گفت: این سامانه که ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ رونمایی می شود، شامل پیش بینی هواشناسی استان خراسان شمالی، استان های همجوار، هشدارهای جوی، توصیه های کاربردی هواشناسی، شرایط جوی جاده های کشور منتهی به استان، راهنمای مسافران در حوزه های گردشگری و اقامتی، وضعیت راه های کشور و رادیو هواشناسی استان خراسان شمالی است.

    مجید بیجندی اظهار کرد: مفتخر هستیم اعلام نماییم که این سامانه با تکیه بر توانمندی همکارانم طراحی شده و برای آن اعتباری هزینه نشده است. ضمن آن که این سامانه به عنوان طرحی ملی معرفی شد که توسط خراسان شمالی راه اندازی شده و استقبال وزیر راه و شهرسازی را به همراه داشته است.

    استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از طراحی سامانه ویژه خدمات سفر، بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده برای اطلاع مسافران و استفاده از آن تاکید کرد.

    محمدرضا حسین نژاد گفت: استان خراسان شمالی به دلیل قرار گرفتن بین ۲ قطب زیارتی و سیاحتی، موقعیت مناسبی برای بهره مندی از مسافران عبوری از استان و همچنین ارائه خدمت به آن ها دارد. با استفاده از این سامانه نیز می توان هم ارائه خدمت کرد و هم جاذبه های گردشگری و فرهنگ و آداب و رسوم را اطلاع رسانی کرد تا منفعت اقتصادی بیشتری برای مردم داشته باشد.

    مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی نیز بیان کرد: قرار است با توجه به امکانات و زیرساخت های ارتباطی استان، هر خودرویی که وارد مرزهای جغرافیایی استان می شود، پیامکی حاوی لینک safar.nkhmet.ir را دریافت کند و اینگونه از آن مطلع و از خدمات آن بهره مند شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *