×
×

فعالیت ۷۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر خراسان شمالی در طرح نوروزی

  • کد نوشته: 36253
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از فعالیت ۷۰۰ نفر از اعضای جوانان این مجموعه در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش ایسنا، ابوالفضل محبان در نشست خبری که چهارشنبه ۲۴ اسفند در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۲۲۴۷ نفر روز مشارکت اعضا در طرح […]

    فعالیت ۷۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر خراسان شمالی در طرح نوروزی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از فعالیت ۷۰۰ نفر از اعضای جوانان این مجموعه در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

    به گزارش ایسنا، ابوالفضل محبان در نشست خبری که چهارشنبه ۲۴ اسفند در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۲۲۴۷ نفر روز مشارکت اعضا در طرح نوروزی هلال احمر استان انجام می شود.

    وی افزود: ۷۰۲ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در این طرح مشارکت دارند که به صورت همزمان روزانه بیش از یکصد نفر مشغول به انجام فعالیت خواهند بود.

    وی ادامه داد: ۵ پست ثابت در ورودی شهرستان ها و مکان های پرتردد استان برپا خواهد شد تا به مسافران ارائه خدمت کنند.

    محبان بیان کرد: ۵ پست نیز در قالب طرح سحاب به فعالیت خواهد پرداخت که در مکان های گردشگری مستقر می شوند و اعضای آن با استفاده از دوچرخه هایی که به کمک های اولیه مجهز شده، بین مسافران رکاب زده و در صورت نیاز ارائه خدمات دهند. اقدام اصلی آن ها، فعالیت های بشردوستانه است.

    وی گفت: قرار است خدمات زیست محیطی، فرهنگی و بهبود رفتارهای ترافیکی نیز در قالب طرح نوروزی ارائه شود. همچنین ۸ خیمه نماز نیز برپا می‌شود تا مسافران به فریضه نماز بپردازند.

    وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد خدمات سفر استان است، اظهار کرد: ۲۵ پایگاه ثابت و سیار در استان وجود دارد که ۱۵ مورد از آن ها ثابت جاده ای بوده و مابقی آن ها پایگاه های موقت، واکنش سریع، کوهستان و… است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: امداد هوایی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز فعال است و در صورت بروز هرگونه حادثه که نیازمند امداد هوایی باشد، ارائه خدمت خواهد کرد. طی امسال نیز دو سورتی پرواز بالگرد امدادی انجام گرفته و مصدومان به مراکز امدادی منتقل شده اند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *