×
×

افزایش تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال خراسان شمالی به ۲۵ نفر

  • کد نوشته: 36264
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مصدومیت ۲۵ نفر در استان طی حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد. دکتر تقی دولت آبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از این افراد در تماس با اورژانس راهی بیمارستان ها شده و یا خودشان به […]

    افزایش تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال خراسان شمالی به ۲۵ نفر
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مصدومیت ۲۵ نفر در استان طی حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد.

    دکتر تقی دولت آبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از این افراد در تماس با اورژانس راهی بیمارستان ها شده و یا خودشان به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که مورد مداوا قرار گرفتند.

    وی میانگین سنی مصدومان را ۲۲.۵ سال اعلام کرد و گفت: تعداد این مصدومان تاکنون ۲۵ نفر بوده که ۱۸ نفر مرد و ۷ نفر زن بوده و دچار حادثه و صدمه شده اند.

    وی با بیان اینکه بیشترین مصدومان مربوط به بجنورد و اسفراین بوده است، افزود: تعداد مصدومان در اسفراین ۸ نفر، بجنورد ۸ نفر، شیروان ۳ نفر، آشخانه ۳ نفر، شهر آوا ۲ نفر و در جاجرم نیز یک نفر بوده است.

    دکتر دولت آبادی با بیان اینکه بیشتر مصدومان این اتفاقات از بیمارستان ترخیص شده اند، ادامه داد: اکنون یک نفر در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد بستری بوده و در حال مداوا است.

    وی با اشاره به ۳ مورد از مصدومیت های اتفاق افتاده طی امروز و دیروز، گفت: یکی از مصدومان، پسری ۱۳ ساله است که از ناحیه دست دچار آسیب شده و در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود.

    وی افزود: این فرد مشغول آتش بازی بود که پلاستیک ذوب شده روی ۲ دست او می ریزد و مصدومیت رخ می‌دهد.

     دولت آبادی بیان کرد: فرد دیگر نیز مردی ۳۱ ساله در شهر جاجرم است که به دلیل پرت کردن مواد محترقه درون خودرویش و انفجار ناشی از آن، از ناحیه دست مصدوم شد. این فرد نیز به بیمارستان جاجرم منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: فرد دیگر نیز خانمی ۳۷ ساله است که به دلیل پرت کردن ترقه جلوی پایش دچار شکستگی پا شد و در بیمارستان بجنورد تحت درمان قرار گرفت.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *