×
×

وزیر ارشاد به خراسان شمالی سفر می کند

  • کد نوشته: 36268
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفری یک روزه به خراسان شمالی می آید. به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است پنجشنبه ۲۵ اسفندماه و در روز های پایانی سال ۱۴۰۱ به خراسان شمالی سفر کند. بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و… استان در محل […]

    وزیر ارشاد به خراسان شمالی سفر می کند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفری یک روزه به خراسان شمالی می آید.

    به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است پنجشنبه ۲۵ اسفندماه و در روز های پایانی سال ۱۴۰۱ به خراسان شمالی سفر کند.

    بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و… استان در محل سالن ورزشی دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد و حضور در آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان از اصلی ترین برنامه های سفر وزیر ارشاد به خراسان شمالی است.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین قرار است در سفر به خراسان شمالی از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد ( واقع در بوستان دوبرار) که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کند.

    موزه هنرهای معاصر بجنورد نیز دیگر پروژه ای محسوب می شود که قرار است وزیر ارشاد از آن بازدید کند. آغاز ساخت این پروژه با ۷ هزار متر مربع زیربنا در سال ۱۳۹۳ بوده که تا کنون تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است. برای تکمیل و بهره برداری از آن نیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    وزیر ارشاد همچنین قرار است با خانواده یکی از شهدای استان در دوران دفاع مقدس که فعالیت های هنری و خطاطی انجام می داده است، دیدار داشته باشد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *