×
×

مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در خراسان شمالی به ۱۴ نفر رسید

  • کد نوشته: 36270
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی گفت: حوادث چهارشنبه سوری در استان تا کنون با ۱۴ مصدوم همراه بوده است. دکتر تقی دولت آبادی گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی و گزارشات واصله از مراکز درمانی در استان، تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در […]

    مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در خراسان شمالی به ۱۴ نفر رسید
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی گفت: حوادث چهارشنبه سوری در استان تا کنون با ۱۴ مصدوم همراه بوده است.

    دکتر تقی دولت آبادی گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی و گزارشات واصله از مراکز درمانی در استان، تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان به ۱۴ نفر رسیده است.

    به گفته وی، تاکنون در شهرستان اسفراین ۵ نفر، شهرستان شیروان ۲ نفر، شهرستان جاجرم ۱ نفر و شهر آشخانه نیز ۲ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده اند.

    وی بیان کرد: در شهرستان بجنورد نیز ۳ نفر مصدوم شده اند که ۲ نفر در بیمارستان امام علی (ع) و ۱ نفر نیز در بیمارستان ثامن الائمه تحت مداوا قرار گرفتند. در شهرآوا نیز ۱ نفر به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت.

    دولت آبادی با تأکید بر اینکه تمام بیمارستان‌های سطح استان به خصوص بیمارستان امام علی (ع) مرکز استان برای خدمات‌رسانی به افرادِ مواجه‌شده با اتفاقات احتمالی و صدمات جسمانی در آماده‌باش هستند، تصریح کرد: چند پزشک مقیم چشم نیز در بیمارستان‌های سطح استان به صورت آماده‌باش شیفت هستند.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توصیه‌هایی را نیز در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری که معمولا تا چند روز بعد نیز ادامه می‌یابد بیان و عنوان کرد: از حمل مواد محترقه و آتش‌گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جدا خودداری کنید.

    دکتر دولت‌آبادی با اشاره به آسیب‌پذیری قشر کودکان و نوجوانان تأکید کرد: استفاده از این مواد توسط آنان خطرات جدی به همراه داشته، سلامت آنان را به خطر انداخته و مرگ را به دنبال خواهد داشت.

    وی افزود: تمام موادی که در نارنجک، ترقه، منور و سایر مواد آتش‌زا و محترقه استفاده می‌شوند، از مواد منفجره و آتش‌گیر هستند که ماده‌ای خطرناک بوده و صدمات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *